Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 14 grudnia 2012

Melon Music Awards 2012 - zwycięzcy


Sezon rozdawania nagród w pełni :)
Niedawno była gala Mnet, a tym razem przedstawiam Wam wyniki z rozdania Melon Music Awards.
Niektórzy zwycięzcy się powtórzyli, ale było też sporo nowych. Wydaje mi się, że wygranymi wieczoru  (przynajmniej w Korei był wieczór ;)) okazali się BEAST, udało im się zgarnąć laur aż w trzech kategoriach.
Osobiście oprócz wyróżnień dla BEAST cieszy mnie nagroda dla Nell i Ailee.

Swoją drogą to zastanawiam się jak to jest liczone, skoro Big Bang dostało jedynie wyróżnienie w TOP 10, a SHINee nie załapało się na żadną nagrodę, z samymi nominacjami też było kiepsko... (podobno 80% pochodzi z ilości sprzedanych płyt, więc wydaje mi się, że te dwa zespoły powinny coś więcej dostać)

A jak jest z Wami?
  • TOP 10
    • Big Bang
    • Busker Busker
    • IU
    • Psy
    • BEAST
    • SISTAR
    • 2NE1
    • Huh Gak
    • INFINITE
    • T-ARA
  • Album of the year
    • Busker Busker - 1st album
  • Song of the year
    • Psy - Gangnam style
  • Artist of the year
    • BEAST
  • Best New Artist
    • Ailee
    • B.A.P
  • Best OST
    • Seo In Gook & Jung Eun Ji (A Pink) - All for you (Replay 1997)
  • Best Rock
    • Nell - The day before
  • Best Rap & Hip Hop
    • Dynamic Duo - Whitout you
  • Hot Trend
    • Trouble Maker - Trouble Maker
  • Song Writer
    • Double Side Kick (Sistar Loving UBaek Ji Young Voice, Good Boy, MBLAQ It's war)
  • Best Netizen (Internauci) Popularity
    • Beast - Midnight Sun
  • Best R&B/Ballad
    • K.Will - Please don't
  • Global Star Award
    • Psy - Gangnam style
  • MBC MC
    • Shindong (Super Junior)
    • Kim Shin Young

3 komentarze:

  1. nie... 80% nie jest z ilości sprzedanych płyt (gdyby tak było wszystkie zespoły z SM byłyby pierwsze, bo fani tej wytwórni słyną z masowego, kupowania albumów po kilka sztuk...)
    te 80% to sprzedaż digital (co jest lepsze, bo ściągają piosenki nie tylko fani, ale i zwykli słuchacze, dzięki czemu odzwierciedla to prawdziwe zainteresowanie społeczeństwa), a 20% to głosy koreańskich fanów.
    Sherlock nie radził sobie dobrze na listach ^^ dlatego nie uważam, żeby powinni dostać
    Big Bang już o wiele lepiej, ale nawet Sistar miała większą sprzedaż digital - wg mnie dziewczyny powinny wygrać
    ale cieszę się z powodu Beast xD
    i Nella, i K.willa, i Troublemaker(minus Huuna), i B.A.P i Ailee i OSTu z Reply xD
    te nagrody były dużo bardziej sprawiedliwe niż MAMA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama dzisiaj o tym czytałam, ale nie pomyślałam, żeby to poprawić

      W każdym razie dzięki za zwrócenie na to uwagi, bo też podoba mi się taki sposób naliczania głosów
      I o ile ostatnio bardzo polubiłam SHINee, to jeśli chodzi o SuJu to raczej przemawiają do mnie jedynie w działalności pozamuzycznej, dlatego przyznane im na MAMA nagrody są dla mnie totalnym nieporozumieniem (Boże, mam nadzieję, że nie spadną na mnie gromy, ale nic na to nie poradzę i raczej nie zmienię opinii)
      Chłopcy z BEAST mieli dobry rok (chociaż jeśli chodzi o solo Yoseoba, to pominę ją milczeniem) i wydaje mi się, że zasłużyli na uznanie, a jeśli chodzi o Trouble Maker to wiadomo, kto tu odwalił całą robotę, jeśli chodzi o wokal, ale Hyuna wydaje się być uroczą dziewczyną, więc doceniam jej starania

      Usuń
    2. keke, wiem o co masz na myśli mówiąc, że SuJu przemawiają do Ciebie bardziej w działalności pozamuzycznej xD
      mam dokładnie takie same odczucia względem SNSD. uwielbiam dziewczyny oglądać w programach rozrywkowych, ale już żeby posłuchać ich albumów jest problem. I nie chodzi o to, że nie są utalentowane, bo są. SuJu też są utalentowani, ale SM czasem daje im takie okropne piosenki, że to nie powinno być legalne... xD
      i jeszcze ten brak kreatywności w MV - taniec na szarym tle. zobaczy się raz, a później się do tego nie chce wracać. nawet moim biasi (Ryeowook, Shindong, Yesung) mnie nie skłaniają, żeby poświęcić więcej czasu SuJu jako grupie muzycznej, a nie np. prowadzących programów.
      co do SHINee - byłam fanką przed wydaniem Sherlocka... ale kiedy wyszedł przestali być jedną z moich ulubionych grup. raczej cieżko to wyjaśnić xD aczkolwiek umiejętności mają świetne i na MAMA zasłużyli :)
      Beast aż tak dobrze z comebackiem sobie też nie poradzili. Co prawda wygrali Music Bank przeciwko PSY, ale tylko raz. Zostali właściwie całkowicie przez niego przysłonieni xD jak zresztą każda grupa, która potem miała comeback
      co do solo Yoseoba... ja miałam dziwne wrażenie, że Cube je naprędce ogłosiło. bo chociaż uwielbiam promocyjną Caffeine, to reszta piosenek jak dla mnie kompletnie do zapomnienia...
      mimo wszystko cieszę się, że Beast wygrali, bo to nudne, kiedy cała gra o największe nagrody toczy się pomiędzy tymi 'wielkimi' grupami - TVXQ, Big Bang, SuJu. nie miałabym nic przeciwko, gdyby do gry włączyli się Beast - bo są dostatecznie utalentowani i dobrze byłoby zobaczyć zespół spoza 'wielkiej trójki', który dominowałby na rynku
      to nawet nie chodzi o to, że nie lubię zespołów z 'wielkiej trójki' (bo mam zespoły, które lubię), ale bardzo irytują mnie ciągłe kłótnie fanów o to, która wytwórnia/który zespół jest lepszy - czy YG czy SM... i to ciągłe podkreślanie wyższości Big Bang nad SuJu i na odwrót.
      tak jakby tylko te dwie wytwórnie tworzyły i produkowały dobry kpop. tak jaby kpop równał się SM i YG. te niezasłużone ignorowanie innych zespołów jest irytujące. dlatego Beast - fighting!

      Usuń

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...