Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

niedziela, 8 kwietnia 2012

B.A.P - Warrior 2012 tłumaczenie


B.A.P - Wojownik 

Wojownik powrócił 
Rozwalimy to 
B.A.P 

Co jest twoim B?
Zmierzę się i będę walczyć za duszę na tej ulicy, whoa 

Co jest twoim A?
Punkt wyjścia dla nowej rewolucji 
Zatrzymaj mnie, jeśli jesteś w stanie 

Co jest twoim P?
Złe DNA, wirus 
Straciliśmy wszystkich naszych wojowników 
Jeszcze raz, jak się nazywa ta gra? B.A.P
Wszyscy wstańcie 

Niekończąca się wojna, dla kogo ona jest?
(Bang bang)
Każdy tchórzliwie celuje za twoją głową 
Czy obłudnikom będzie wybaczone?
(Bomb bomb) Wyrzućcie te wszystkie ciemne maski 
Skorzystaj z tego 

# Wojowniku
Zatrać się w słońcu 
Rozpal ogień w moim sercu 
Digidigidum digidigidum
Wojowniku 
[Bądź] trochę szybszy od pocisku 
Który przebije twoje serce
Digidigidum digidigidum
To cię dusi

## Padnij, padnij
Pa pa pa pa padnij 
Padnij, padnij 
(Bow wow wow wow wow)

Yeah
Uderzenie, które wymierzyłem w twoim kierunku 
Który jesteś spragniony od długiej walki 
Każdy jest inny, każdy wybiera strony 
A te słowa to tylko słowa ignorantów 
Ponieważ słowa, które rozbrzmiewają w moim sercu, są inne od twoich 
Jestem wściekły więc wysłuchaj mojego 4 miarowego łajania/gderania
(Spoczywaj w pokoju) Ta modlitwa za prawdę 
Nawet jeśli to ukryty system, pokrywa go czarny cień 
Ten święty znak, który nic nie przyniesie 
Jak się nazywa ta gra? B.A.P 

Czy żyłeś w bagnie rozpaczy?
(Bang bang) 
Prześladują mnie koszmary, zagubiony kompas 
Diabelskimi ustami, możesz to łatwo powiedzieć?
(Bomb bomb)
Jeden po drugim umierają, wszyscy przestają oddychać przez te piekielne słowa 

# Powtórzenie 

Pod niebem, nie możesz być ukryty 
Nawet jeśli się ukryjesz, uklękniesz przed prawdą 
Ty ty ty ty ty ty ty 

# Powtórzenie 

## Powtórzenie 

angielskie tłumaczenie Kimchi Media 

6 komentarzy:

  1. WAAAAAAAAAAAARIOR! ^^
    dzięki za tłumaczenie :) Jak dla mnie to zedecydowanie jedna z najlepszych piosenek 2012 roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zgadzam się, jest naprawdę fajna taka w innym stylu. Muszę powiedzieć, że chłopaki z zespołu są całkiem fajni i zabawni, dlatego z niecierpliwością będę czekała na ich kolejną płytę :D

      Usuń
    2. też się nie mogę doczekać! mam tylko nadzieję, że nie zawiodą pokładanych w nich nadzei, bo sami sobie poprzeczkę postawili naprawdę wysoko!

      Usuń
  2. Oooo! Uwielbiam tą piosenkę. Usłyszałam ją dzięki mojemu bratu i jestem nią zachwycona. Ja też chętnie czekam na więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chłopcy niedawno wydali drugi mini album, tłumaczenie piosenek z niego możesz już znaleźć u mnie na blogu :) http://szczyptaorientu.blogspot.com/search/label/The%20second%20album

      Usuń
  3. Super tekst - mam ją od dawna ale nie miałam pojęcia że słowa są takie superowe ^.^

    OdpowiedzUsuń

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...