Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 14 grudnia 2012

Wax - Tears are falling 2012 (I miss you OST)


Wax - Płyną łzy

Słowa "Miej się dobrze" wydają się takie smutne
Więc łzy już się pojawiają
AZbierają się pomiędzy moimi oczami
Więc próbuję je ukryć dłonią

Słyszałam jak mówiłeś mi, żebym była szczęśliwa
Ale kiedy powiedziałam, że nie mogę żyć bez ciebie
Powiedziałeś, że to wszystko jest dla mnie
I naprawdę cię nienawidziłam

#Łzy płyną - kap kap kap
Mój uśmiech znika - coraz bardziej i bardziej i bardziej
Ponieważ raz żyłeś w moim sercu, które nazywałam miłością
I zostawiłeś mnie

##Pada deszcz - kap kap kap
Zastanawiam się, czy niebo wie jak się czuję
Zakrywam oczy, żeby już nie cierpieć, żebym już cię nie widziała

Ciągle jestem w tym samym miejscu
Ponieważ możesz zawrócić i wrócić
Liczę wspomnienia jedno, dwa, trzy
Kiedy sama stoję w tym miejscu

#
##

Czym jest miłość? Czym jest rozstanie?
Dlaczego rani tylko mnie?
Sprawiając, że już nigdy więcej nie będę w stanie kochać

#
##

angielskie tłumaczenie pop!gasa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...