Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 11 maja 2013

LC9 - Skirmish 2013


LC9 - Potyczka

Gdzie jest to miejsce, do którego spadłem
Czy to miejsce jest teraz moim światem?
Im dłużej patrzę na siebie w lustrze
Wydaje się jakbym nie był sobą i widzę kogoś innego

#Spadłem do tego świata przez przymusowe lądowanie jako bomba, która nie wybuchła
Wrócę do początku i będę żył z gorliwym sercem (gdzie powinienem pójść)
Spadłem do tego świata przez przymusowe lądowanie jako bomba, która nie wybuchła
Z małym dźwiękiem, z małym ogniem, znowu zacznę

##Je je je je je je zapierające dech (w sercu)
Je je je je je je  bardziej energetyczne (z namiętnym sercem)
Je je je je je je zapierające dech (chcę to znaleźć)
Je je je je

Dla mnie miłość jest jak dymny ekran
Rzeczy, które widzę oczami wszystkie są kłamstwem

Chcę wymazać się z przeszłości
Narodzę się ponownie w ramionach mojej matki

#

Nawet jeśli błąkam się jako zagubione dziecko, nawet jeśli jestem samotny (jestem tutaj)
Przyjaciel nazywający się JA zawsze jest przy mnie
Wszystkie oczy patrzą na mnie, jakbym był szalony
Ale nie dbam o to, nic nie może zablokować mojej drogi

Kiedyś chwiał mnie wiatr
Łatwo się chwiałem w ten czy inny sposób
Jak śmieć toczący się po ulicy

Ha! Moje życie to martwy pocisk
Jestem jak źle położony pocisk na tym świecie
Jak mały karaluch, chowający się w zakamarkach i szczelinach
Ludzie patrzą na mnie i się śmieją, tak tak
Chcesz łomot?
Wtedy są zaskoczeni, jestem szalonym robakiem
Super pocisk, który pewnego dnia wbije się w twoje serce, super pocisk, super pocisk

#
##

Ten świat jest naprawdę piękny
Nawet kiedy pada deszcz niebo jest niebieskie

Chociaż płyną łzy, będę się uśmiechał
Dzisiaj naprawdę dobrze się czuję

Jeden krok do przodu, dwa kroki do przodu, teraz będę szedł tylko do przodu
Im wyżej się wzniosę, znowu upadnę (wzniosę się wyżej)
Spadłem do tego świata przez przymusowe lądowanie jako bomba, która nie wybuchła
Chcę żyć ze swoją własną siłą i pewnością siebie

Je je je je je je zapierające dech (w sercu)
Je je je je je je  bardziej energetyczne (z namiętnym sercem)
Je je je je je je zapierające dech (chcę to znaleźć)
Je je je je żyć w ten sposób

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...