Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 13 grudnia 2012

SHINee - The world where you exist/The world with you 2012


SHINee - Świat, gdzie istniejesz/Świat z tobą

Odkąd cię spotkałem
Lubiłem cię
Rozrosła się cenna rzecz
Trzymanie się za ręce o zmierzchu
Szczęśliwa tęcza
Ta piosenka miłosna, piosenka miłosna

Tysiąc lat później
Na zawsze 
Jesteś całą moją miłością
#Świat, gdzie istniejesz
Przyszłość, którą chcę ochronić
Zawsze całując słońce (całując słońce)
Czas, kiedy się śmiejesz
Świat staje się taki zabawny
Zawsze całując księżyc (całując księżyc)

Dalej, całując słońce

Te złamane rzeczy rozlały się
Jest w porządku, jestem tutaj
Łzy, które przypadkowo spadły
Słodki cukierek
Zmień swoje łzy

Wierzę
Racja, jesteś cała moją miłością
Dziecinka moja miłość

#

To uczucie cię dosięgnęło
Chodź ze mną, chodź ze mną
W twoich oczach (twoich oczach)
Nie przestaję się odbijać

#

Świat, gdzie istniejesz
Przyszłość, którą chcę ochronić
Zawsze całując słońce (całując słońce)

angielskie tłumaczenie syainee_



2 komentarze:

  1. kocham tą piosenkę! dziękuje za tłumaczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z każdą piosenką Shinee coraz bardziej mnie zaskakuje ;) Wokale, tekst i muzyka są świetne, nic dodać nic ująć.
    Bardzo dziękuję za tłumaczenie ^^

    OdpowiedzUsuń

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...