Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 15 grudnia 2012

Changmin, Seulong - Path of tears 2012 (Time Slip Dr. Jin OST)


Changmin, Seulong - Ścieżka łez

Próbuję cię zapomnieć, ale nawet bardziej tęsknię
Wymazuję cie swoimi płynącymi łzami
Nawet kiedy minie czas i zapomnę cię
Moje serce i moje łzy nie mogą cię zapomnieć

#Tylko raz do mnie wróć
Żebym mógł dać ci tą niedokończoną miłość
Nawet jeśli jesteśmy rozdzieleni, mogę cię kochać tą pamięcią
Pamiętaj mnie, który taki jestem

Próbuję cię złapać, próbuję dotknąć twojej dłoni
Ale ty robisz krok w tył i odwracasz się
Wołam cię i wołam, krzyczę i płaczę
Ale moje łzy nie mogą zostać przez ciebie usłyszane

##Tylko raz do mnie wróć
Żebym mógł powiedzieć ci niedokończone słowa
Kocham cię, chociaż nie widzę cię na tym świecie
Przytul mnie, który taki jestem

Jesteś tam na końcu tej ścieżki?
Nie mogę iść, więc rysuję tą ścieżkę swoimi łzami
Byliśmy niedokończeni, ale my, jeśli znowu się spotkamy
Wtedy pamiętaj mnie, pamiętaj mnie

#
##

angielskie tłumaczenie pop!gasa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...