Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 1 grudnia 2012

Zwycięzcy MAMA Awards 2012


MAMA rozdane, ceremonia zakończyła się kilka chwil temu i gwiazdy pewnie właśnie bawią się na after party :)

Jakie są Wasze odczucia względem tegorocznej gali? Udało Wam się obejrzeć, a może polegacie tylko na wrzuconych na YT fragmentach (ja niestety widziałam dopiero od połowy:()
Czy Wasi ulubieńcy coś wygrali (BIG BANG, G DRAGON, SHINee, TROUBLE MAKER, AILEE!!! moje prywatne piski ;D)?
A może spotkało Was jakieś zaskoczenie (BUSKER BUSKER wygrał z B.A.P i EXO o.O)?

Wszystkich, którzy nie mieli okazji, a chcą obejrzeć występy poszczególnych zespołów zapraszam na oficjalny kanał YT Mnet albo ich stronę Global Mnet


Grand (Daesang) awards

  • Album of the Year (album roku) SUPER JUNIOR Sexy, free & single
  • Artist of the Year (artysta roku) BIG BANG
  • Song of the Year (piosenka roku) PSY Gangnam style

Singers awards

  • Best Male Solo (najlepszy solowy artysta) G DRAGON Crayon
  • Best Female Solo (najlepsza solowa artystka) IU You and I
  • Best Male Group (najlepszy męski zespół) BIG BANG Fantastic baby
  • Best Female Group (najlepszy damski zespół) SISTAR Alone
  • Best New Male (najlepsi debiutanci) BUSKER BUSKER Cherry blossom ending
  • Best New Female (najlepsza debiutantka) AILEE Heaven
Global awards
  • Best Global Female Group (najlepszy światowy damski zespół) KARA
  • Best Global Male (najlepszy światowy męski zespół) SUPER JUNIOR
Special awards
  • Best Collaboration Performance (najlepsza współpraca) TROUBLE MAKER Trouble maker
  • Best OST (najlepsza piosenka z soundtracku) SEO IN GUK & JEONG EUN JI All for you 
  • Best MV (najlepszy teledysk) PSY Gangnam style
Genres awards
  • Beast Dance Performance Solo (najlepszy "tańczący" :) solista) PSY Gangnam style
  • Beast Dance Performance Male Group (najlepsza męska grupa taneczna) SHINee Sherlock
  • Beast Dance Performance Female Group (najlepsza żeńska grupa taneczna) f(x) Electric shock
  • Best Band Performance (najlepszy zespół) BUSKER BUSKER Cherry blossom ending
  • Best Rap Performance (najlepsi raperzy) EPIK HIGH Up
  • Best Vocal Performance Solo (najlepszy wokalista solo) K.WILL I need you
  • Best Vocal Performance Group (najlepsza grupa wokalna) DAVICHI We were in love
Inne
  • Asia New Artist (nowy azjatycki artysta) EXO
  • International Artist (międzynarodowy artysta) PSY, B.o.B
  • Mnet PD Selection Special Awards (nagroda reżysera Mnet - tak mi się wydaje) B.A.P
  • Style in Music (styl w muzyce) SON GAIN
  • Best Guardian Angel Award (najlepszy Anioł Stróż) BIG BANG

6 komentarzy:

  1. Mi się wydaje, że organizatorom i tym razem udało się te wszystkie nagrody w miarę sprawiedliwie podzielić, tak aby wszyscy mogli być zadowoleni, że coś dostali :) Osobiście cieszę się, że wybrano Ailee oraz Busker Busker(zamiast EXO i B.A.P), jako najlepszych debiutantów, bo naprawdę na to zasłużyli. Dziwi natomiast to, że Super Junior zostali najlepszym światowym artystą. Ich płyta "sexy,free &single" też NA PEWNO nie była najlepszym albumem tego roku, ale tutaj pewnie brano pod uwagę ilość sprzedanych egzemplarzy...

    OdpowiedzUsuń
  2. Obejrzałam całość, łącznie z czerwonym dywanem i tegoroczna gala bardzo mi się podobała. Występy były widowiskowe, szczególnie Big Bang i Epik High. Jeśli chodzi o nominacje, to nagrody rozdali dość przewidywalnie, chociaż nie spodziewałam się, że SuJu wygra za album roku :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Cóż mi osobiście troszkę przykro z powodu B.A.P, ale kilka artykułów znalezionych w internecie pomogło mi "zrozumieć" decyzję o wygranej Busker Busker. Ale w sumie podział był sprawiedliwy (nie liczę tutaj SuJu, mam pewne podejrzenia co do nich :) ) I szkoda F.T. Island. W sumie zdążyłam na dwie ostatnie nagrody, ale jutro dzielnie wszystko nadrobię ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Zacieszam się jak głupia bo ukochane SHINee wygrało <3 ale ubolewam że Islandziaki nic nie dostali. Oglądałam galę od środka i aż mi smutno, że nie widziałam występu lśniącej piątki. Oczywiście cieszę się, że Davichi i IU dostały nagrodę. No ale widać, że SuJu i PSY przebili wszystkich, chociaż w niektórych kategoriach dałabym nagrodę komu innemu jak np. w kategorii najlepszy światowy damski zespół wg. mnie nagroda należy się bardziej dziewczynom z 2N1.

    OdpowiedzUsuń
  5. Obejrzałam całość dzisiaj na żywo. Szczerze mówiąc smuci mnie fakt, że FT Island nic nie wygrali , oraz że 2ne1 również nic nie wygrały { biorąc pod uwagę to jak w tamtym roku zostały nagrodzone to się bardzo zdziwiłam.. } i sądzę, że w kategorii "Album roku" kto inny powinien zwyciężyć, a nie SuJu..
    Ale były momenty w których byłam wniebowzięta.
    Gdy SHINee wygrało.! ♥
    Oj taak, PSY przebił dzisiaj wszystko. *___*
    A co do występów uważam , że Big Bang zrobili największe show. ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaskoczenie raczej nie... Ale cóż za radość ( SJ, f(x), GD, Trouble Maker, Big Bang, SHINee, IU) ! ! ! xD

    A piosenka roku, chyba będzie nią nie tylko w Azji. *.*

    OdpowiedzUsuń

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...