Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 5 lipca 2012

Yang Yoseob - No 2011 (Poseidon OST)


Yang Yoseob - Nie

Po tym jak powiedziałaś, że nam się nie uda
Powiedziałaś rozstańmy się i odwróciłaś się
Moje usta drżały i łzy, które powstrzymałem
Puszczenie cię było nawet trudniejsze

#Ponieważ nie mogłem tego powstrzymać, ponieważ byłem taki smutny
Pocieszyłem się i odwróciłem, ale

##Nie, już nie
Boję się to powiedzieć
To dlatego nie mogłem się z tobą spotkać
Nie możemy, naprawdę nie możemy
Wiedziałem, że i tak nie mogliśmy kochać
Chociaż teraz w końcu cię kocham
Chociaż kochałem cię

Zatrzymałem się na drodze, którą kiedyś z tobą chodziłem
Zatrzymały mnie wspomnienia o zakochanych nas
I twoja twarz, która niewyraźnie się wymazała
Nagle znowu wypłynęła
Dlatego się zatrzymałem

#
##

Jeśli powiem, że nie powinienem cię puścić w tym miejscu
Jeśli się ciebie chwycę i powiem, ze nie mogę tego zrobić
Naprawdę byśmy się kochali

##

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...