Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 16 stycznia 2013

Kim Jaejoong - Mine 2013


Kim Jaejoong - Mój

Jesteś jak poważnie chora osoba
Trucizna, która dziko płynie w krzykach
Trucizna, do której już jestem przyzwyczajony

Dlaczego tak głośno krzyczysz (okay)
Obudzę się ze snu - dlaczego to jest takie bezcelowe?
Nie zbliżaj się, to mój ocean
Jestem zbyt zajęty walką z rzeczami, których nie mogłem sobie nawet wyobrazić
To mój ocean, to ocean
Nie próbuj zasłaniać słońca, które na mnie świeci

Słodka...

Słodka przyjemność jest taka słodka
Że w całości mnie pożera

Dlaczego robisz tyle hałasu (okay)
Powiem to na głos, żeby to rozbrzmiało jasno i wyraźnie
Nie zbliżaj się, to mój ocean
Boję się, że nawet to miejsce też zostanie skażone
To mój ocean, to mój ocean
Nie próbuj zasłaniać słońca, które na mnie świeci

Nie...

To mój ocean
Nie próbuj zasłaniać słońca, które na mnie świeci

angielskie tłumaczenie inheaven_wJYJ

9 komentarzy:

  1. Jaejoong nie spodziewałam się tego po tobie! To jest takie... inne. Koncept: wyrzucamy pluszowe misie z Balloons i idziemy w kierunku j-rockowego Edwarda, który właśnie uciekł z Hogwartu. Efekt intrygujący.

    OdpowiedzUsuń
  2. łaaaaaaaaaa, dla mnie czad :D! nigdy nie sądziłam, że usłyszę kiedyś Jaejoonga w takich klimatach^^ i widać, że na MV też kasy nikt nie poskąpił(chociaż zastanawia mnie, po co mu właściwie ten czapo-róg na łepetynie i te błyskotki na twarzy...)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no fanpage'u już pisałam o swoich skojarzeniach związanych z MV, pojawiły się dwie litery - SM... ;)

      Usuń
    2. no w sumie... ;) te wszystkie kolczaste łańcuchy i zoomy na prężącą się topless klatę XD

      Usuń
  3. "Nie zbliżaj się, to mój ocean"
    ;)
    Jae...

    generalnie wolę wydane wcześniej One kiss, ale to też miecie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham, uwielbiam, ubóstwiam ;D genialny koncept <3
    Tego się co prawda nie spodziewałam, ale zwala z nóg ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem jego głos nie do końca pasuje do takich klimatów. W większości piosenki drze się i to niekiedy "bezbarwnie". Za to tekst piosenki mnie zaintrygował, taki trochę egoistyczny bym powiedziała hmmm... Hahaha plus dla niego, że nie o miłości ^.^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jego zachrypnięty głos doskonale pasuje do rockowych klimatów imo ^^
      choć nadal uważam, że One kiss jest lepsze i równie poruszające pod względem tekstu

      nie rozumiem dlaczego ludzie są tak bardzo zaskoczeni rockowym klimatem albumu Jae.
      przecież on zawsze miał do tego pociąg, na swoich koncertowych solówkach często śpiewał rockowe piosenki, a skoro JYJ trochę odbiega od kpopowych trendów - można było się spodziewać czegoś takiego.

      tekst piosenki nie jest egoistyczny -,-
      trzeba go odnieść do historii DBSK - wtedy się zrozumie.
      ja kilka razy na tym mv aż się zachłysnęłam ;p za mocne jest
      - pies - traktowanie go jak psa w SM
      - łańcuchy - krępowanie jego wolności artystycznej
      - zerwanie się
      - przemiana w wampira - ukryty w ciemności, odizolowany od ludzi, pozbawiony wstępów do telewizji, wszystkie machinacje SM szkodzące JYJ
      - skrzydła - bo jednak robi to co kocha, spełnia swoje marzenia...

      tekst też jest wymowny...

      Usuń
    2. po zastanowieniu jest sporo sensu w tym co mówisz,
      dzięki za zwrócenie na to uwagi ^^

      Usuń

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...