Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 1 grudnia 2012

Wonder Girls - Nu shoes 2011


Wonder Girls - Nowe buty

Moje nowe buty, moje całkiem nowe buty, moje nowe buty
Moje nowe buty, moje całkiem nowe buty, moje nowe buty

Nie mam auta, nie ma pieniędzy
Wydałam za dużo na Manolo Blahnik*
Bo potrzebowałam wyższych szpilek na moje długie nogi
Żeby na parkiecie rozpalić ogień moimi gorącymi krokami

Mam mnóstwo par, bo lubię to lubię to
Kiedy widzę buty Gucciego**, staję się taka podekscytowana
Inne rzeczy tak naprawdę się nie lizą
Czuję się jak w niebie, kiedy idę w skórze
Tak wysoko wzlatuję

Kiedy tańczę tańczę tańczę
Tańczę w moich nowych butach
Dzisiaj uderzam do klubu
Tańcz tańcz tańcz
Dopóki nie nadejdzie wczesne poranne słońce
Dzisiaj wieczorem nigdy nie przestanę

Och och och och och wszyscy idą
Och och och och och zaczynamy zaczynamy
Tańcz tańcz tańcz tańcz
Tańczę w moich nowych butach

Nie mam wyboru, jestem zbyt uzależniona
Taka smutna bez, szczęśliwa tylko z
Czasami naprawdę chciałabym mieć cztery stopy
Żebym mogła tańczyć sama ze sobą do rytmu

Kicks on the chicks on the chicks***
Bo lubię lubię to, lubię to
Podnieś swój tyłek, podnieś swój tyłek, bo la la la lubię to
Inne rzeczy tak naprawdę nie mają znaczenia

Czuję się jak w niebie, kiedy idę w skórze
Tak wysoko wzlatuję

Oops, nadciągamy nadciągamy i lubimy to, lubimy to x2

Nigdy nie wrócimy
Krok za krokiem do całkiem nowego początku
Nigdy nie upadniemy
Nigdy nie zawrócimy, po prostu za daleko zaszłyśmy
Pokazują mi drogę
Robię, co chcę i nie ma co robić
Nie mam nic do stracenia
Kiedy tańczę w moich nowych butach

*znany projektant butów
**znany projektant
***jeśli ktoś ma pomysł, to niech się dzieli :)

angielskie tłumaczenie pop!gasa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...