Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 27 lutego 2012

Se7en - Somebody else (korean ver.) 2012 tłumaczenie

Se7en - Ktoś inny

Nie mogę cię objąć, chociaż stoisz przede mną
Nie mogę powiedzieć jednego słowa, więc codziennie
Tylko na ciebie patrzę

Teraz, twoich oczach, już od długiego czasu
Inna osoba niż ja
Stoi przed tobą, uśmiecha się do ciebie

#Powstrzymują mnie twoje plecy, które coraz bardziej się oddalają
Z bezsensowną nadzieją, że możesz wrócić
Ciągle na ciebie czekam

##Kochasz kogoś innego
Mimo że tutaj stoję
Jeśli nie mogę cię mieć
To chcę tańczyć z twoimi wspomnieniami
Ktoś inny
Mimo że tutaj stoję
Jeśli wszystko jest snem
Chcę tańczyć z twoimi wspomnieniami

Mogę na ciebie patrzeć, ale nie mogę się do ciebie zbliżyć
Nie mam odwagi, ponieważ boję się, że możemy się od siebie oddalić
Więc czekam i czekam
Mimo że nie wiem, gdzie jest koniec

Każdy mi mówi, że jestem takim głupcem, ale
Nikt nie zna mojego serca
Moje serce, które biję tylko do ciebie
Nie może być zatrzymane

#Powtórzenie
##Powtórzenie

Czy pozwolisz mi tylko zostać przy tobie?
Jestem szczęśliwy z tym co teraz jest
Za tobą, dla ciebie
Będę czekał do tego dnia

#Powtórzenie
##Powtórzenie

angielskie tłumaczenie pop!gasa


2 komentarze:

  1. Bazując na włoskim tłumaczeniu wydaje mi się, że pierwsza linijka może brzmieć:
    Nie mogę Cię objąć, choć jesteś przede mną

    OdpowiedzUsuń

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...