Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 22 marca 2012

SHINee - Sherlock 2012



SHINee - Sherlock

Wróciło SHINee wróciło SHINee wróciło SHINee wróciło wróciło wróciło wróciło

Od teraz, wszyscy stop, ktokolwiek to jest
Nikt nie może opuścić tej sceny, nie bądźcie zdenerwowani w tej formalnej sytuacji
Już jestem wolny w tym ukrytym pokoju

Nie przegapię nawet jednego twojego drżącego oddechu
Klejnot twojego serca, w który sekretnie celowałem
Jestem już świadomy twoich zaniepokojonych oczu
Znalazłem cię na smoczej tablicy, jestem nieruchomy!

Ty, z niewinną twarzą
Potrząsasz moim sercem i szukasz okazji
Dwie odpowiedzi (dwie odpowiedzi)
Wybuchają jak fajerwerki w długą noc, dziecinko

Och jestem ciekawy
Twój uśmiech ze zdjęcia w tej chwili, dlaczego?
Och jestem ciekawy
Taki ciekawy

Więcej niż setki razy myślę o tobie i zapominam o tobie
Pytanie, które wypełnia moją głowę, to czego pragniesz?

Ten moment, który bez dźwięku wpływa w moje serce
To wiruje

#Och jestem ciekawy
Wyszłaś ze zdjęcia w tej chwili, dlaczego?
Och jestem taki ciekawy
Jestem taki ciekawy

W tej chwili nie istniejesz przede mną*
Na pewno to wiem, ale mam zamiar cię przesłuchać
Twoje usta znają odpowiedź, której chcę
To lśni i znika

Mogłaś już znać moje serce
Od początku nie było mocno przed tobą zamknięte

Podejrzany jest tutaj
Nikt nie może wyjść
Ty i ja albo ktokolwiek
Wszystko na twój temat
Znalazłem dowód
Na pewno cię znajdę (wybuch dziecinko)

#

Dzisiaj wieczorem przybyło SHINee
Więc poddaj się poddaj się podaj się przez SHINee
Poddaj się poddaj się podaj się przez SHINee

*w sensie: nie ma cię tutaj, nie stoisz przede mną - pewnie ma jakieś zwidy, albo widzi duchy ;)

angielskie tłumaczenie pop!gasa

11 komentarzy:

  1. rewelacyjna jest ta piosenka.
    cały album z resztą super ^^
    nasze rozbłyski nie zawiodły ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. piosenka najlepsza z całego albumu,zdecydowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak się Wam podoba teledysk? Jak dla mnie fabuła jest dość... hmmm... no, nie zachwyca :P Ale choreografia jak zawsze super! Ja się nigdy nie mogę napatrzeć, jak oni tańczą! chciałoby mi się już dance version! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A miało być tak pięknie.... moja reakcja po obejrzeniu: no nie! znowu ona?! ostatnio mam wrażenie, że wszędzie trafiam tylko na Jessicę, a że dalej nie mam do niej przekonania, więc trochę się irytuję

      Usuń
    2. no nie! Ty też?! Oświeć mnie, proszę, o co chodzi z tą Jessicą, bo gdzie wejdę na jakąś stronę/forum, wszyscy po niej jadą. Dziewczynka brzydka nie jest, stoi sobie cichutko, rozstawiona po kątach, do tego szybko znika? W czym ona tak wszystkim przeszkadza?

      Usuń
    3. Przyznam się, że nie czytałam innych komentarzy na temat MV, więc niczym się nie sugerowałam
      Nie chodzi mi tutaj o jej rolę w tym konkretnym klipie, tylko o całokształt - ogólnie nie przypadła mi do gustu, nie wiem czy czytałaś moją recenzję Wild romance, bo tam trochę o tym pisałam. Widziałam dziewczynę w jednym variety show, była tam chyba z SuJu albo SHINee (już nie pamiętam) oraz innymi dwoma dziewczynami z SNSD i kompletnie nie przypadła mi do gustu (zaznaczam, że wcześniej nic nie miałam przeciwko niej). Zazwyczaj bo obejrzeniu takiego programu tylko bardziej pozytywnie odbieram idoli, którzy tam występują, ale tutaj było całkiem przeciwnie. Nie wiem, czy ona naprawdę taka jest, ale dziewczyna po prostu co jakiś czas traciła kontakt z otoczeniem - takim pustym wzrokiem patrzyła się przez siebie, a kiedy MC ją o coś pytał, to nie wiedziała jak odpowiedzieć, bo nie słuchała tego, o czym wcześniej mówili. Może to wynika trochę z tego, że urodziła się w Stanach, ale z tego, co piszą to biegle zna angielski i koreański, więc powinna rozumieć o czym rozmawiają. Zresztą mam wrażenie, że musiał być jakiś powód, dlaczego zyskała przydomek Lodowa Księżniczka.

      Może jeszcze z czasem zmienię o niej zdanie :)

      Usuń
    4. pewnie masz rację :) nie czytałam jeszcze recenzji "Wild romance", bo póki co nie planowałam się za tę dramę łapać, ale zaraz nadrobię zaległości :D variety shows też bardzo rzadko oglądam, dlatego mnie ta dziewczyna ani ziębi ani parzy, bo jej po prostu nie znam poza teledyskami SNSD ;)

      a tak wracając do mojego niedawnego życzenia, normalnie mówisz - masz! Ja mam chyba jednak jakiś wpływ na ten koreański popowy świat!

      SHINee, dance version! :D
      udajmy, że wypuszczone tylko dla mnie :D

      http://youtu.be/e0HYZxIzj8s

      Usuń
    5. Naprawdę fajnie im to wyszło, te wszystkie przejścia i w ogóle, dlatego z przyjemnością ogląda się ich pląsy ;)

      Usuń
    6. tylko takie pytanie: po co im ten papier toaletowy na środku sali ćwiczeń?

      Usuń
    7. może żeby sobie pot z czoła (tudzież innych miejsc :P) otarli, jak już skończą pląsać ;)

      a tak na poważnie, to myślę, że użyli pierwszej lepszej znalezionej rzeczy, żeby chłopaki wiedzieli dokąd mają pląsać itp ;)

      Usuń
  4. Pląsy najlepsze. Świetny jest ten układ i oni nieźle to wykonują. :D

    A papier wyznacza środek, żeby mieli punkt odniesienia. Wraz z kubkami, tak jak napisała walerianka, tworzy linię której nie mogą przekroczyć.

    OdpowiedzUsuń

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...