Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 30 grudnia 2013

2013 SBS Gayo Daejun Friendship Project - You are a miracle 2013

Muzycy biorący udział w projekcie: IU, Sung Si Kyung, EXO, CN Blue, G Dragon, Taeyang, miss A, INFINITE, 2PM, f(x), SHINee, BEAST, ZE:A, Ailee, JYP, K.Will, Lee Seung Chul, Kim Heechul, Lee Hyori, B.A.P, 4Minute, Brown Eyed Girls, Girls' Generation, KARA, After School, A Pink, Sunmi, Girl's Day, B1A4,  2NE1,  Teen Top, Drunken Tiger, Bizzy, Yoon Mirae



2013 SBS Gayo Daejun Friendship Project - Jesteś cudem

Czy byłam smutna, że zima tak bardzo się spieszyła, że gwiazdy były takie jasne ostatniej nocy?
Czy byłem smutny, że tak pospieszyłem czas, że moje sny były takie długie ostatniej nocy?

Kochasz swoje dni?
Kochasz swoich ludzi?

Wierzę w cud, który uczyniło twoje cenne serce

#Już to robisz, tylko samą swoją obecnością na świecie
Już jesteś czyimś cudem, pięknym cudem
Sprawisz, że dzisiaj ktoś się uśmiechnie
Już wiemy, co musimy  kochać
We wszystkich miejscach, gdzie spojrzysz jest początek
Jutro będzie nawet bardziej olśniewające
Z twojego powodu - nie może być wspanialszej miłości

Jestem światłem świata, ty jesteś światłem świata
Jesteśmy światłem świata, razem jasno świecimy
Na wypadek gdyby świat też się zasmucił, bezgłośnie pada deszcz
Ludzie zostali odepchnięci, jakby nie powinni być szczęśliwi

Wszystko jest takie trudne, życie jest trudne
Nie bój się mój przyjacielu, jestem twoim fanem, twoim największym fanem
Wierzę, że twój mały dotyk może zatrzymać łzy

#

Nie zapomnij
Przez ciebie światło pada na świat
Każda ciemność na końcu
Jest tylko cieniem chwili
Proszę, nigdy nie zapominaj

#

x2
Jestem światłem świata, ty jesteś światłem świata
Jesteśmy światłem świata, razem jasno świecimy

Czyń miłość Panno Jednorożek*, jesteś pięknym cudem, rodzą się nowe dzieci
(Już to wiesz) to zaczyna się we wszystkich miejscach, gdzie spojrzysz
Dalej, rozświetlamy świat, świecimy jasno jak gwiazdy
Chodźmy razem, nie ma wspanialszej miłości

Z twojego powodu, tak, jesteś
Jesteś świetlnym dzieckiem świata
I będziemy lśnić razem jak diamenty i perły

#

*postać z bajki Pora na przygodę!

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...