Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 19 lipca 2012

Kim Bum So - Natana/You appear 2010 tłumaczenie


Kim Bum Soo - Pojawiłaś się

#Co sprawia, że pojawiasz się przed moimi oczami?
Co zawsze sprawia, że się ciągle pojawiasz?
Jeśli się położę i zamknę oczy
Dlaczego twoja twarz ciągle pojawia się w mojej głowie?

##To nie wydaje się być czymś wielkim, więc
Żeby uspokoić moje serce
Nie jesteś przelotnym uczuciem
Tyle jest jasne - to miłość
Musi być miłość

Nigdy nie czułem, że jestem niewystarczający
Do końca dnia nigdy nie żałuję
Ale pojawiło się dziwne uczucie
Moje serce wydaje się mieć lukę
Dziwne, że tylko ty możesz wypełnić tą lukę

Zrozumienie, że życie jest przeżywane tylko aby się zestarzeć
To co zrobiłaś temu sercu ciągle zostało
Jak łatwa rzecz, którą widziałem na tym świecie
Także sprawiłem, że jest przytłoczona miłością

#
##

To jest miłość
To jest miłość

Chociaż nie wiem dużo
Ciężko uwierzyć, że to ty
Tylko za nim odejdziesz
Nie wiem dlaczego tak dziwnie się czuje

#
##

angielskie tłumaczenie koreanlyric

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...