Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 17 sierpnia 2013

Suho feat. Kim Tae Woo, narr. Lee Da Hae - I'm not kidding 2013


Suho feat. Kim Tae Woo, narr. Lee Da Hae - Nie żartuję

-Hej, Dahae.
-Yeah?
-Oppa* naprawdę nie żartuje.
-Ale ja nie znam twojego serca.
-Mm, OK posłuchaj.

Uch, na początku to może być trochę niezręczne, możesz mi nie uwierzyć
Możesz czuć się ode mnie odległa jak Gangnam od Gangbuk**, Południowa i Północna Korea
Ale dziecinko, nie żartuję, naprawdę nie
Lubię imprezować, ale naprawdę nie bawię się dziewczynami

Uch, to co mówię, może wydawać się dziecinne, ale mogę przysiąc na swoją mamę i tatę
Nie wierzę w przesądy, ale pokaże ci silniejszą niż to wiarę, spójrz na mnie
Nie myślę, że jesteś łatwa, nie chcę w tym wieku wydawać się żałosny
Też nie jestem kimś, kto ma dużo czasu, nie żartuję

#Też mnie pragniesz, bądź szczera
Dzisiaj wieczorem, stopniowo stopniowo
Zadzwoń teraz do domu, powiedz im, że wrócisz późno
Dzisiaj wieczorem bądź przy mnie

##Uwierz w oppę, spytaj tatę
Już ci wcześniej mówiłem, nie żartuję
Uwierz w oppę, spytaj tatę
Już ci wcześniej mówiłem, nie żartuję

Poczekaj poczekaj poczekaj poczekaj, wydaje się być podrywaczem?
Och nie, to nieporozumienie, pomyślisz inaczej, kiedy mnie poznasz
Moje słowa i zachowania nie są lukrowane, nie uprawiam jakiejś słabej jakości gry aktorskiej
Delikatny dotyk i potarcie, to jedyny ruch jaki mam

Nie ważne co inni mówią, jeśli metoda jednej drogi na ciebie nie działa
Mogę uczestniczyć w wypadku z tą upartością
Ponieważ jestem człowiekiem, moje serce łomoce, kiedy cię widzę
Pytasz mnie, dlaczego cię lubię? Jest wiele ślicznych dziewczyn, ale dlaczego ty?
Jeśli pytasz, to odpowiem, ty jesteś powodem

#
##

Mówię prawdę
Będę raczej mówił na ciebie kochanie niż po imieniu
W mojej prawej dłoni będzie twoja lewa
Front twojego domu jest bardziej znajomy niż moje własne sąsiedztwo
Bardziej muzyka niż nauka, bardziej mój mały samochód niż autobus
Niezręczne zachowanie - teraz chodź za mną

Chcę cię dotknąć, pocałować cię jak cię kocham
Chcę cię dotknąć, pocałować cię jak cię kocham
Chcę cię dotknąć, pocałować cię jak cię kocham
Pragnę cię! Pragnę hej dziecinko
Nie żartuję

#
##

Suho, Dahae, Taewoo, dziecinko
Historia, która wciąż jest niedokończona
Nie żartuję teraz

*wyjaśnienie klik
**dzielnice Seulu

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...