Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

niedziela, 12 maja 2013

N-Sonic - Lie 2013


N-Sonic - Kłamstwo

Nie przygryzaj swoich czerwonych ust, to twój zwyczaj
Ty i ja, dokładnie w tej chwili
Nawet twój oddech jest kłamstwem

Nie mów tych absurdalnych słów
Nie mają sensu i czynią ze mnie głupca
Zabierz swoje kłamstwa, które ciągle powtarzasz, nie chcę ich słyszeć

Twój telefon jest ciągle wyłączony, zawsze mówisz oczywiste alibi
Jeśli twój ogon jest długi, to ktoś na niego nadepnie, bądź ostrożna, nie daj się złapać

#Nie wstrząsaj mną, nie baw się mną
Dlaczego mi to robisz
Kim jesteś, że sprawiasz mi takie cierpienie
Nie mów mi kłamstwa

##Przychodzisz i odchodzisz, przychodzisz i odchodzisz, przychodzisz i odchodzisz, przychodzisz i odchodzisz
Bezmyślnie ściskasz i puszczasz moje serce
Przychodzisz i odchodzisz, przychodzisz i odchodzisz, przychodzisz i odchodzisz, przychodzisz i odchodzisz
Bezmyślnie bawisz się moim sercem

Ta zła dłoń, ta brudna dłoń, zabierz ją
Jak możesz znowu wracać w moje ramiona?
Zabierz te kłamstwa, które ciągle powtarzasz, nie chcę tego słyszeć

Zawsze to w sobie dusiłem, ale mówisz, że to nie jest sprawiedliwe?
Zatem co widziałem? Nigdy ci nie wybaczę

#
##

Nie mogę cię mieć, ale nie mogę cię zostawić
Nie mam pewności siebie, ale wciąż cię kocham

Och uspokój się, wrzuć na luz, nigdy niekończący się wyścig szczurów
Przestań przychodzić i odchodzić, wszyscy faceci są tacy sami
Skacz, idź do tego faceta, skacz, potem wrócisz
Skacz, teraz stop, ty kłamczucho

#
##

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...