Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 30 listopada 2013

J-Walk - Frist snow 2013



J-Walk - Pierwszy śnieg

To nie biały śnieg, to moje serce dla ciebie
Dla ciebie, która nic nie wiesz i tylko się uśmiechasz
Czekałem przez wiosnę, lato i jesień
Moje biało wybudowane serce zaraz upadnie

#Na początku nie wiedziałem, że to była miłość, nie wiedziałem, dlaczego moje serce takie było
To pojawiło się za późno, jak pierwszy śnieg

##Kocham cię, śnieżę na ciebie
To jest tylko dla ciebie
Kiedy widzę, jak się cieszysz jak dziecko, też się uśmiecham
Jakby ten świat błogosławił naszą miłość, pada śnieg
Obiecam ci, będę tylko ciebie zawsze kochał

Pośród wielu ludzi widzę tylko ciebie
Nawet zimno tej zimy sprawia, że moje serce galopuje

#
##

Nie słyszysz mojego serca dla ciebie?
Silne bicie mojego serca rozprzestrzenia się po świecie

Kocham i potrzebuję cię, kocham i potrzebuję cię

Jakby ten świat błogosławił naszą miłość, pada śnieg
Obiecam ci, będę tylko ciebie zawsze kochał

##

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...