Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 10 lipca 2012

Jang Woo Young - 2NITE 2012


Jang Woo Young - Dzisiaj wieczorem

Och dziewczyno dziś wieczorem, imprezujmy dzisiaj wieczorem
(Wooyoung dziecinko zrób to w ten spsób)

Wiesz co? Zgadnij kim jestem, tak, możesz zgadnąć?
Dzisiaj wieczorem, moja drama teraz się zacznie (teraz)
Och, podniósł się poziom ostrożności, ale nie ma z tego pożytku
Ponieważ nie ważne co inni mówią, ja jestem główną [postacią] - może

Odrobinę bardziej zamknijcie przestrzeń, figlarnie stańcie w kolejce
Nie kłóć się, dzisiaj wieczorem jest twoja szansa
Patrzcie na mnie panie, jedno spojrzenie i wszystkie zakochacie się w moim kroku
Dzisiejszy wieczór jest za krótki, tylko mi zaufaj

#(Ty) Seksowna dziewczyno dzisiaj wieczorem
(Ty) Oślepiająca dziewczyno dzisiaj wieczorem
Dzisiaj na tej scenie będziemy się znowu kochać (hej)
(Ty) Dzisiaj jest elektryzująco
(Ty) Dzisiaj zapiera dech
Pod tymi światłami dzisiaj w nocy, aż do świtu
Jesteś gotowa? Nie denerwuj się

Tak gorąco - kogo widzisz na tej płonącej scenie?
Dzisiaj wszystkie piękne panie mówią moje imię (Wooyoung)
Wyglądasz na zazdrosnego, ale to jest głównie oczywiste
Nie ważne co ktokolwiek powie, to dla mnie show, DJ

Podkręć dźwięk jakby miał zaraz wybuchnąć
Zatrzymaj sekret, dzisiaj będzie snem
Powoli do mnie podejdź, żebym mógł cię mieć
Dzisiejszy wieczór jest zbyt krótki, więc tylko mi zaufaj

#

Płonąca noc, chcę wszystko dobrze zrobić
Nie mam żadnych myśli o przestaniu, wybuchający raj
Nie powstrzymuj się, znasz odpowiedź w sercu
Dziewczyno hej! Jesteś moją panią

#

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...