Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 12 sierpnia 2013

ZE:A - Crazy 2013


ZE:A - Szalony

Jeśli dalej będziesz robić cokolwiek zechcesz, to będzie trudne
Nie jestem taką łatwą osobą
To myślę, ale z jakiegoś powodu nie mogę ci powiedzieć

Nie mogę uwierzyć, że nawet bardziej mi się podobasz, kiedy miotasz mną w górę i w dół

Nigdy wcześniej taki nie byłem, ale dlaczego ciągle do ciebie idę? Co to jest?

Jakbym był pod wpływem strasznego zaklęcia, rozprzestrzenia się w moim ciele
Nawet blizny, które mi zostawiłaś, wyglądają jak czerwone róże

#Nie mogę żyć bez ciebie, nie mogę już tego zawrócić
Nikt nie może zająć twojego miejsca, tylko ty możesz mnie ocalić, nie

##Pragnę cię, tak bardzo wariuję na punkcie twojej miłości
Pragnę tylko ciebie, tak wariuję na punkcie twojej miłości 
Tak bardzo cię pragnę, tak wariuję na punkcie twojej miłości, och twojej miłości

Próbuję tego nie robić, ale jakby to było naturalne, szukam cię
Tak się zmieniłem i nie mogę zawrócić

Jakbym był pod wpływem strasznego zaklęcia, rozprzestrzenia się w moim ciele
Nawet łzy wyglądają jak tęcza

#
##

Jo, twój wdzięk jest taki wyraźny, nie mogę się kontrolować, to tortura
Twoja uroda jest jest jak kwiat, taka jesteś piękna
Yeah, przeszywają mnie twoje ostre ciernie, przyciągasz mnie
Nie opuszcza mnie szok spowodowany ujrzeniem twojego wdzięku, więc ciągle mnie pociągasz

Wciąż nie mam dla ciebie wystarczająco, naprawdę nie mogę tego znieść
Wszystko jest bezużyteczne, wciąż jestem spragniony

#
##

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...