Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 30 grudnia 2013

T.O (M.Pire) - Lies 2013



T.O - Kłamstwa

Bez ciebie czuję się dziwnie
Chyba byłem szczęśliwy jak w niekończącym się śnie
Chwile, które razem spędziliśmy, wspomnienia o byciu zakochanym
Jak z przyzwyczajenia nie mogę pozwolić im odejść, płaczę

Ile jeszcze muszę cierpieć, żeby o tobie zapomnieć?
Co mogę zrobić? Nic nie mogę zrobić

#Kłamstwa kłamstwa, kiedy powiedziałem, że już cię nie lubię
Kłamstwa, to wszystko były kłamstwa, kiedy poprosiłem cię, żebyś o mnie zapomniała
To kłamstwo, to wszystko kłamstwo, wszystko
Słowa, które zawsze przed tobą ukrywałem, kocham cię

Boję się dnia dzisiejszego bez ciebie
Wściekam się na jaśniejący poranek
Próbuję być spokojny, mówiąc sobie, że mam się dobrze bez ciebie
Ale jak z przyzwyczajanie nie mogę zostawić, płaczę

Kiedy na siebie wpadniemy?
Co zrobię? Nic nie mogę zrobić

#

Nie odchodź, nie odchodź, wróć do mnie
Jeśli to nie jesteś ty, to jest bez znaczenia
To kłamstwo, to wszystko kłamstwo, wszystko
Teraz jest już za późno, ale kocham cię

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...