Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 31 grudnia 2012

Dynamic Black - Yesterday 2012


Dynamic Black - Wczoraj

Jak z z przyzwyczajenia, myślę o jutrze
Chociaż wiele razy mówię sonie, że to stracony czas
Dla ciągle jest dziwnie, że cię tu nie ma
Więc próbuję się ciebie trzymać, ale

Dzień wczorajszy zanika
Twoja twarz staje się wyraźniejsza
Ty, która jesteś wypełniona łzami, odwracasz się ode mnie
Więc co powinienem zrobić? Nie nie

Moje kroki stają się szybsze
Cały dzień cię szukam
Wszystko jest takie same jak wczoraj, wszystko jest takie same
Ale dlaczego jesteś jedyna, która jest inna?

#Dzień, za którym tęsknię, minione wczoraj
Coraz bardziej się ode mnie oddalasz
(Teraz wspomnienia ciebie i mnie są wszystkim) wczoraj och wczoraj

##Teraz to już nigdy nie wróci, wczoraj
Proszę już bardziej się nie oddalaj
(Teraz wspomnienia ciebie i mnie są wszystkim) wczoraj, ale ty już wszystko wymazałaś

Wczoraj, bardziej się oddaliłaś
Im bardziej idę, tym bardziej się boję - nie wiem co robić i załamuję się
Jak dziecko znowu płaczę
Mój świat, który stał się taki jasny, teraz kiedy odeszłaś zatrzymał się w miejscu
Twój obraz się nie poruszy, nie może zostać zapomniany

Wspomnienia mnie opuszczają
Cały dzień stoję tutaj, czekając na ciebie
Wszystko co muszę zrobić to przyjść, wszystko wyrzucę
Gdzie jesteś?

#
##

Czas zbyt szybko mija, więc znowu się ode mnie oddalasz
Wspomnienia zostają zdecydowanie za łatwo zapomniane
Dla ciebie, to tylko koniec mijający dzień
Dla mnie, to początek bólu, którego nie mogę znieść

#
##

angielskie tłumaczenie pop!gasa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...