Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

niedziela, 30 grudnia 2012

Dramatic Blue - Tearfully beautiful 2012


Dramatic Blue - Tak piękna, że doprowadza do łez

Ta miłość dla mnie to chciwość - ta miłość jest przepełnionym prezentem
Wiesz? Codziennie jest mi tylko bardziej i bardziej przykro, codziennie codziennie
Ta miłość, obejmuje bezbarwnego mnie i farbuje twoim światłem
Teraz codziennie mam jasny kolor, codziennie codziennie

#Jesteś wzruszająca, jesteś tak piękna, że doprowadzasz mnie do łez, taka wzruszająca
Dajesz mi tylko wszystko, nie mogę ci odpłacić nawet jeśli się rozpadnę
Wszystko dla ciebie zaryzykuję - cokolwiek mogę dla ciebie zrobić, hojnie to zrobię
Za każdym razem, kiedy cię widzę, moje serce jest wzruszone
Moja miłości, moja wzruszająca miłości, ochronię cię

Ta miłość jest jak spokojny wykrzyknik - ta miłość jest jak mały przecinek
Wiesz? To ciepłe serce codziennie się rozprzestrzenia codziennie codziennie
Ta miłość - wilgotno topisz się w moje zdewastowane życie jak słodki deszcz
To miejsce codziennie staje się odrobinę szersze, codziennie codziennie

#

Jeśli wiesz, co czuję, jeśli słyszysz tą piosenkę
W każdej chwili będę ci ją śpiewał
Do mojego ostatniego dnia, czy mogę być przy tobie?
Jesteś muzą mojego życia, zawsze, codziennie codziennie codziennie

Jesteś wzruszająca, niedługo mogą popłynąć łzy, to niebezpiecznie wzruszające
Próbujesz połknąć nawet mój ból i wszystko dla mnie tuszujesz
Wszystko dla ciebie zaryzykuję - cokolwiek mogę dla ciebie zrobić, hojnie to zrobię
Za każdym razem, kiedy cię widzę, moje serce jest wzruszone
Moja miłości, moja wzruszająca miłości, ochronię cię

Za każdym razem, kiedy cię widzę, moje serce jest wzruszone
Moja miłości, moja wzruszająca miłości, ochronię cię

angielskie tłumaczenie pop!gasa




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...