Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 1 listopada 2013

Trouble Maker - The girl who wants to play 2013


Trouble Maker - Dziewczyna, która chce się bawić

Kiedy teraz na ciebie patrzę, chcę ci powiedzieć
Woo dziecinko, chcę wszystko o tobie wiedzieć

Wiesz, nawet wyraz twojej twarzy ma uczucie
Wiesz, jesteś seksowniejsza w ubraniach niż bez nich
Czy teraz się otworzysz?
Chcę się tylko z tobą bawić

#Chcę się z tobą bawić, chcę się z tobą bawić pani
Powiedz mi wszystko, co chcesz, dziecinko, zrobię to dla ciebie
Nie porównuj mnie z wcześniejszymi facetami
Dla ciebie dla ciebie  dla ciebie, dzisiaj jest noc dla ciebie

Chcę cię teraz objąć
Woo dziecinko, chcę cię całą zobaczyć

Wiesz, nie zrozum źle tych oczu i słów
Wiesz, nie robię tego z każdą dziewczyną, moja dziewczyno
Teraz pokażę ci siebie
Po prostu nie chcę pozwolić ci odejść

#

Czuję twoje ciało, czuję twoje ciało, nigdy nie pozwolę ci odejść
Czuję twoje ciało, czuję twoje ciało, nigdy cię nie zawiodę

Moje policzki są czerwone jak mój błyszczyk
Twoje dłonie, które za mną szaleją, są urocze, nie wiem, co robić
Może twoje serce jest czarne jak twój garnitur
Wiem to, ale chcę być oszukiwana, chcę pasować do twoich oczu
Nos staje się głębsza, do kiedy będziemy tylko rozmawiać?
Powiem ci, co lubię, jak dobry jesteś?
Dziecinko, moje serce zmierza do ciebie
Twój styl to jest to, na co czekałam, tak, ta noc jest dla mnie

Chcę się z tobą bawić, chcę się z tobą bawić pani (to tylko ty)
Powiedz mi wszystko, co chcesz, dziecinko, zrobię to dla ciebie
Nie porównuj mnie z wcześniejszymi facetami
Dla ciebie dla ciebie  dla ciebie, dzisiaj jest noc dla ciebie

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...