Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 1 listopada 2013

Trouble Maker - Attention 2013


Trouble Maker - Uwaga

Chodź tutaj, chodź tutaj, chodź tutaj, chodź tutaj
Chodź tutaj, chodź tutaj, chodź tutaj, chodź tutaj
Chodź tutaj, chodź tutaj, chodź tutaj, chodź tutaj

Hej przestań marnować czas i pospiesz się, i chodź do mnie (chodź tutaj)
Hej, co robisz, dziecinko, chodź tutaj teraz (dalej, chodź do mnie)

Nie ważne jak bardzo się rozglądam, nie ma takiego jak faceta
(Och, czy to prawda? Yeah, zgadza się)
Nie uważaj mnie za łatwego
Czy coś jest niewystarczająco dobre? Dlaczego nie możesz ze mną porozmawiać, kochanie

#Chcę rozbujać twoje ciało lalalala, brakuje mi tchu kochanie nananana
Nie podoba ci się mój styl? Dlaczego jesteś taka zimna
Kiedy cię wdzę, która wyglądasz jak cukierek
Pragnę cię

##Chodź tutaj dziecinko, uwaga, daj mi swoją miłość mimimimiłość
Pospiesz się i chodź tutaj dziecinko, uwaga, pokaż mi swoją miłość mimimimiłość
Pokaż mi dziecinko, uwaga
Och chodź tutaj, chodź tutaj
Dziecinko, jestem tą dziewczyną (yeah tą dziewczyną)
Pokaż mi swoją miłość mimimimiłość

Hej, przestań sprawdzać jak się mam, nie jesteś męski
Hej, nie zapomnij, że jestem dziewczyną (lepiej nie zapominaj)

Zawsze uciekasz, potem cierpisz
(Co mówisz? Och, czy to prawda? Yeah, zgadza się)
Będziesz żałować
Nie jestem dla ciebie wystarczająco dobry? Dlaczego nie możesz być mną usatysfakcjonowana, kochanie?

#
##

###Chodź tutaj, chodź tutaj
Pokaż mi swoją miłość mimimimiłość
Chodź tutaj, chodź tutaj
Pokaż mi swoją miłość mimimimiłość

Yo nie ważne, co mówisz, jestem królową
Wszyscy faceci, próbują mieć (zgadza się)
Och jesteś miodną pszczołą, jestem kwiatem, więc stań w długiej linii za mną
Yo, jestem szybka w odczytywania umysłów, widzę, co myślisz
Pragniesz mnie, czuję twoje serce przez twoje nogi i talię
Robi się gorąco jak w Apollo, jeśli nie jesteś pewny siebie, to adios amigo*

##
###

Pokaż mi dziecinko, uwaga
Och chodź tutaj, chodź tutaj
Dziecinko, jestem tą dziewczyną (yeah tą dziewczyną)
Pokaż mi swoją miłość mimimimiłość

*hiszp. żegnaj, kolego

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...