Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 2 listopada 2013

A-JAX - It girl 2013


A-JAX - Ta dziewczyna

Widzę cię dziewczyno, czuję cię dziewczyno, potrzebuję cię dziewczyno

Dziewczyna, którą widziałeś przedwczoraj, a ja widziałem wczoraj
Wciąż rzuca mi się w oczy, czy powinienem do niej zagadać?

#Chcę wypić ciebie, która jesteś jak perfumy
Pragnę cię całej, dzisiaj wieczorem będę z tobą

##Ta dziewczyna, pójdę do ciebie, nie możesz mnie odrzucić
Chwyć moją dłoń i wyjdź (bez niczyjej wiedzy, dziecinko)
Ta dziewczyna idzie do mnie, zanim minie noc, chcę wejść do twojego serca, ta dziewczyna

Nie bądź głuptasem, wszystko widzę
I tak się we mnie zakochasz (woo yeah)
Nie bądź taka, już się w tobie zakochuję
Pokażę ci moje serce

#
##

Ostatniej nocy, kiedy otworzyłem oczy i wyszedłem, uśmiechałaś się za kolumną na scenie
Byłaś taka śliczna, taka piękna, ujrzałem światło w ciemności, jak opętane zombie, szedłem za tobą
Pierwszy raz w życiu tak się czułem, ta dziewczyna, jesteś moją dziewczyną
Pięknie się uśmiechnij i opleć moją talię i moje ciało ramionami, moja dziewczyno

Chcę cię całą dotknąć
Czuję twój oddech, tylko ty możesz mnie wypełnić

##

Ta dziewczyna idzie do mnie, ta dziewczyna idzie do mnie

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...