Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 6 listopada 2013

San E feat. Verbal Jint, Swings - Where did you sleep 2013




San E ft. Verbal Jint, Swings - Gdzie spałaś

Gdzie spałaś ostatniej nocy?
Dlaczego wyłączyłaś swój telefon?
Obiecałaś, że do mnie zadzwonisz, jak dotrzesz do domu
Nie nie, jeszcze raz cię zapytam

#Gdzie spałaś ostatniej nocy?
Dlaczego wyłączyłaś swój telefon?
Obiecałaś, że do mnie zadzwonisz, jak dotrzesz do domu
Gdzie spałaś ostatniej nocy?

Obiecałaś, że do mnie zadzwonisz, jak dotrzesz do domu
"Przepraszam, że nie odebrałam, czy coś się stało?"
Jesteś taka spokojna i pewna siebie
Jakbyś w coś grała albo rozrzucała wszędzie piłki¹
Ty jesteś LTE, a mężczyźni są 3G²
Chcą się do ciebie dostać, moje serce boli
Wczoraj myślałem o tobie jak szalony
Na tym zdjęciu są jedynie odcienie skóry
Mam jedynie zamiar powiedzieć to, co mam na myśli
Spotkałaś się z kimś innym
Nawet nie odpowiadasz, powiedziałam, że jest w porządku (dlaczego)
Czy to ktoś, kogo znam? Kto, Verbal Jint? (Wow)

Gdzie spałaś ostatniej nocy?
Dlaczego wyłączyłaś swój telefon?
Obiecałaś, że do mnie zadzwonisz, jak dotrzesz do domu
Wszystko było dobrze, tak, że mogliśmy pójść

#

Gdzie spałaś? Dlaczego nie odbierałaś moich telefonów?
Nie muszę ci tłumaczyć, jak łatwo można stracić zaufanie
Patrzenie na to, jak się zachowujesz, sprawia, że brak mi słów
Kiedyś błagałaś mnie, żeby się z tobą zobaczyć
Gdzie podziała się ta dziewczyna?
Moje złe przeczucia wcale się nie myliły
Twoje wymówki są słabe
Jeśli zrobisz to jeszcze jeden raz nie wiem, co zrobię
Po prostu to odłóżmy, więc dlaczego chcesz iść
Jeśli dalej będziesz bawić się moim sercem
Będziesz żałować, kiedy odejdę
Wiele dziewczyn mnie lubi
Jeśli to nie jest miłość³, przestańmy się widywać

Dlaczego (dlaczego) dlaczego (dlaczego)
Dlaczego tak mi się podobasz?
Zła (taka) zła
Ta dziewczyna to overclass

Baaam (wow) zła dziewczyna jak baaam
Przyciąga mnie
Zła (taka) zła
Yo Swings pokaż mi rap

Nie odbierasz telefonu, nie nie
Raz puściłem ci to płazem, ale tym razem nie mogę ci wybaczyć
Gdzie wczoraj spałaś? Och w saunie?
Myślisz, że jestem głupi? Mam na siebie nawrzeszczeć i pokłócić się?
Nie, nie będę się kłócić, to takie do ciebie podobne
W ogóle nie spałem, chyba z 9 godzin
Sprzedałaś swoich przyjaciół, swoją mamę
Jesteś sprzedawcą, nie idź do szkoły
Kiedy pierwszy raz cię spotkałem, byłaś moją wymarzoną dziewczyną
Teraz tylko koszmarem
Teraz jestem popularny, telewizja tak robi
Przedstawię cię mojemu koledze podrywaczowi
Musisz poznać prawdziwą damę, kiedy zaliczysz fałszywe

Gdzie spałaś ostatniej nocy?
Dlaczego wyłączyłaś swój telefon?
Obiecałaś, że do mnie zadzwonisz, jak dotrzesz do domu
To nie jest gra dziewczyno, po prostu ze mną porozmawiaj

#

Gdzie spałaś ostatniej nocy? x4
Gdzie (gdzie) gdzie dziewczyno
Gdzie spałaś ostatniej nocy? x4

¹podejrzewam, że to jest jakiś idiom, ale nie znalazłam, co może oznaczać
²3- trzecia generacja bezprzewodowego przesyłu danych w telefonii komórkowej; LTE - standard bezprzewodowego przesyłu danych będący następcą 3G
³tytuł piosenki Verbal Jinta ft. Ailee If it ain't love
prawdopodobnie chodzi o nowy, negatywny termin oznaczający ludzi z najbogatszej grupy społecznej, jego użycie sugeruje posiadanie nadmiernych i niesprawiedliwych przywilejów i wykorzystywanie reszty społeczeństwa
nawiązanie do piosenki Dynamic Duo ft. Muzie Baaam
nawiązanie do piosenki Swings ft. Beenzino, Gray, Zion.T Real lady

angielskie tłumaczenie Loen Ent @ YouTube

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...