Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

środa, 6 listopada 2013

Kim Jisook (Rainbow) feat. Outsider - Secret love 2013 (Secret OST)


Kim Jisook - Sekretna miłość

Nie patrz tak tylko na mnie tymi zmartwionymi oczami
Mam dość twojego serca, którego nie mogę zrozumieć (naprawdę nie wiesz?)

#Powiedz mi miłość, pocałuj mnie, dziecinko
Pierwszy mi powiedz
Powiedz mi miłość, dotknij mnie, dziecinko
Moje miłość jest sekretną miłością

Jeden dzień, dwa dni, trzy dni, cztery dni, już nigdy nie możemy kochać
Kiedy jeden dzień, dwa dni, trzy dni minął, będziesz cierpieć, więc proszę, zostaw mnie
Ale wypełniłaś moje puste serce
Rozwiązując węzeł ciebie i mnie (chyba nie widziałaś, co czuję)

#

(Miłość jest szaleństwem) moje serce drży
(Miłość jest smutkiem) myślę, że chyba zwariuję
Nawet kiedy minie jeden dzień, dwa dni, trzy dni, wciąż nie znasz mojego serca

#

Myślałem, że już nigdy nie będę mógł kochać
Ale co zrobię z moim sercem, które ciągle się w tobie zakochuje?
Proszę cię, żeby już teraz przestać
Ale widząc, jaka jesteś spokojna w stosunku do mnie po kilku dniach
W pewnym momencie to wstrząsnęło moim sercem
Nie mogę zrozumieć twojego serca, ale przepraszam, że nie powiedziałem ci wcześniej
Naprawdę chcę ci teraz powiedzieć moje serce, proszę, wiedz to
Moje serce bije szybciej i jestem zdenerwowany
Moje serce poci się
Ostrożnie wyciągam twoją sekretną miłość do mnie

Powiedz mi miłość, pocałuj mnie, dziecinko
Powiedz mi miłość, dotknij mnie, dziecinko

#

Jeden dzień, dwa dni, trzy dni, cztery dni, już nie możemy kochać
Kiedy jeden dzień, dwa dni, trzy dni minął, będziesz cierpieć, więc proszę, zostaw mnie
Jeden dzień, dwa dni, trzy dni, cztery dni, w pewnym momencie wstrząsnęłaś moim sercem
Jeden dzień, dwa dni, trzy dni, cztery dni, wyciągam twoją sekretną miłość do mnie

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...