Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 1 lipca 2013

Dynamic Duo feat. Muzie - Baaam 2013


Dynamic Duo feat. Muzie - Baaam

Zła dziewczyna stała się gorsza

Wiadomość, którą wysłałem rano nie ma żadnego echa
Cały dzień nie mam energii
Jestem przyciągany i odpychany przez moich przyjaciół
Właściwie, całkowicie złapałem się na rzuconą przez ciebie przynętę
Sprawiasz, że gotują się moje wnętrzności przez twój telefon
Pozostawiasz tylko zapach swoich perfum niedaleko moich ramion
Nie jestem twoim źródłem, ale dlaczego pijesz tylko kawę i alkohol, który ja kupuję?
Jesteś jak kontrowersyjna postać, Bat Girl
Torturujesz moje serce biczem, który nazywa się nadzieja
Jestem rycerzem ciemności, nakładam pas
Zabieram cię do domu, po tym jak kompletnie się spiłaś
Z jakiegoś powodu wydaje się, że masz jakąś historię
Jak lekkie hantle, unosisz mnie i opuszczasz
Twoje niejasne zachowanie dezorientuje mnie
Gdzie jesteś? Już kupiłem bilety do kina

#Ona jest baam baam baam dziewczyną (ona jest baam baam baam)
Ale dlaczego dlaczego dlaczego tak mnie przyciąga (po prostu dlaczego dlaczego dlaczego)
Jesteś dla mnie taka ładna
Zawsze jesteś w moim sercu
Ona jest baam baam baam dziewczyną

Przez chwilę tracę z tobą kontakt
Potem późno w nocy przychodzisz do mnie i prosisz mnie, żebym ci coś postawił
Mówisz słodkim głosem, rozpalając mi serce
Potem nagle robisz poważną minę i mówisz, że na dzisiaj wystarczy
To taki frustrujące, moje serce jest jak komin
Wylatujesz jak dym
Tak bardzo się zbliżasz, że prawie mógłbym cię złapać
Ale dlaczego wyślizgujesz się jak wąż?
Dlaczego okręcasz się wokół mojego serca?
Jeśli nie masz zamiaru przełknąć, to dlaczego ugryzłaś?
KO, moje serce się poddało, ale jak jo-jo
Przyciągasz i odpychasz mnie jak tylko masz ochotę i kręcisz mnie po podłodze
Przeciągnąłem mój związek z tobą
Ponieważ tak bardzo przyciągają mnie twoje wdzięki, im bardziej cię poznaję
Twoje osobliwe jednak niejasne zachowanie jest takie irytujące
Ale to sprawia, że rośnie moja ciekawość

#

Nie mogę robić z tobą tego, na co mam ochotę, więc to frustrujące
Ciągle robisz ze mnę to, na co masz ochotę, więc to frustrujące
Wysłałem ci wiadomość, ale twoją odpowiedzią jest zagubiony posłaniec*
Jesteś wystarczająco zła, więc tak bardzo mnie rozpalasz

#

Zła dziewczyna stała się gorsza

*nie bardzo wiem, o co tu chodzi, może o to, że wiadomość jest niedostarczona

angielskie tłumaczenie pop!gasa

wersja dance


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...