Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 21 lutego 2013

Verbal Jint feat. Ailee - If it ain't love 2013


Verbal Jint feat. Ailee - Jeśli to nie jest miłość

Proszę, nie zrozum tego źle
Nie mówię sobie tego od tak
Z powodu atmosfery

Ostatnio, z powodu myśli o tobie
Nie mogłam spać przez kilka nocy

Śliczna dziewczyno, wiem co czujesz, wiem
Kiedy tylko jesteś sama w nocy
Chcesz usłyszeć mój głos
Kiedy zamykasz oczy, przebłyski mojej twarzy pojawiają się w twojej głowie

Kiedy dotknęłaś mojej nieogolonej i kującej twarzy
Chcesz dotknąć swoim mojego policzka
Tak chcesz wypełnić swoją samotność

Ale tak naprawdę to nie pasuję do ciebie zbyt dobrze
Twoi przyjaciele mają rację - nie jestem dobrym facetem
Zanim twoje śliczne serce zostanie zranione, uciekaj
To nie jest miłość, to nie jest właściwe

#Jeśli to nie jest miłość, więc czym jest miłość?
Jeśli cię stracę, nie wydaje mi się, żebym mogła zasnąć przez kilka dni
Och proszę, przyjmij moje serce
Nie mam złych intencji
Och rozwaliłeś mój umysł

Ops, rozwaliłem ci umysł?
To pospolita rzecz, dziejąca się w życiu podrywacza
Nie spalaj się i później tego nie żałuj
Jak publiczna obietnica po zakończonych wyborach
To były tylko puste szepty, tak jak ja

Na twój płacz z powodu zużytego faceta
Jesteś wystarczająco piękna, jesteś wystarczająco piękna*
Jak tytuł sławnej piosenki
To wszystko jest dla ciebie, to jest prawda

Och, w tych snach szukam księcia
Och, po prostu zobaczyłam w tobie niebo

Niebo niebo niebo**, nie jestem twoim niebem
Myślę, że to czas, żeby wszystko zakończyć
Zablokuję wszystkie twoje telefony
To nie może być miłość, nie nienawidź mnie

#

Nie jestem twoim partnerem
To nie jest miłość

#

Proszę, nie zrozum tego źle
Nie mówię sobie tego od tak
Z powodu atmosfery

Ostatnio z powodu myśli o tobie

*nawiązanie do piosenki Verbal Jint'a Pretty enough
**nawiązanie do piosenki Ailee Heaven

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...