Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 29 października 2013

Trouble Maker – Turn up the volume 2013


Trouble Maker – Turn Up The Volume 


Yeah, jesteś najpiękniejsza gdy się uśmiechasz, moja pani
Kiedy ostrożnie zaczesujesz włosy do tyłu, czemu jesteś taka seksowna?
Twoje lekko obcisłe spodnie, od lini szyi do nóg
Moje serce szybko zmierza w twoją stronę

Jestem inny od tych chłopaków, noc jest zbyt krótka 
Spójrz w moje oczy, pragnące ciebie, yeah
Nie znasz mojego prawdziwego serca, trzymaj mnie za rękę 
Tylko na tę noc

#Podkręć głośność, niech szklanki się przepełnią
Ukradnę twoje usta i zrobi się między nami goręcej (goręcej)
Podkręć głośność (yeah) i zatrzymaj czas
Ty i ja, tylko my dwoje tutaj, wiesz to

Wiem, że rzucasz ukradkowe spojrzenia na moje czerwone usta 
Ale nie kradnij spojrzeń, ukradnij moje usta teraz
Każdego dnia to się powtarza, takie nudne
Też chcę teraz znaleźć mojego mężczyzne 
Ostatnio wszyscy faceci są tacy sami
Przy mnie wszyscy są tacy nieśmiali
Wyglądasz trochę inaczej, podkręć głośność
Połóż dłonie na mojej talii właśnie teraz
Pierwszy raz od dawna czuje tę to przyspieszone bicie serca 
Nie pamiętam, kiedy ostatnio byłam taka nerwowa
Jesteś moim własnym celebrytą
Ustawiam cię pięknie w moim sercu, ustawiłam 

Nie znasz mojego prawdziwego serca, trzymaj mnie za rękę
Tylko na tę noc

#

Jestem inna od reszty tych dziewczyn
Jestem inny od reszty tych chłopaków
Pragnę cię
Ja ciebie także, więc zróbmy to teraz

#

angielskie tłumaczenie pop!gasa 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...