Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 29 października 2013

Kim Jaejoong - It is 2013


Kim Jaejoong - To jest

Jak mogłaś mi to powiedzieć?
Jak mogłaś powiedzieć rozstańmy się?
Powiedziałaś, że twoje serce bardzo boli
Czy to dlatego, że przygotowywałaś się na rozstanie

Co jest nie tak, co jest nie tak
Nagle, to rozstanie
To przyszło do mnie, to rozstanie

Myślisz o tym, co powinnaś zrobić?
Czy muszę iść do twojego domu i błagać?
Powiedziałaś, że nie czujesz się z tym dobrze
Czy to dlatego, że trzymałaś dłoń innego faceta?

Co jest nie tak, co jest nie tak
Nie strasz mnie
Po prostu bądź szczera

#Proszę cię, proszę cię, tylko raz
Spójrz mi w oczy
Nawet jeśli nie chcesz, tylko raz
Chwyć moje dłonie
Mówię, że jest mi przykro
Jestem na kolanach
Przepraszam
Za to, że nie zrobiłem wiele dla ciebie

Co lubisz w nim bardziej niż we mnie?
Czy jest lepiej niż w chwilach, które razem spędziliśmy?
Jaki mięliście czas, że do ciebie dotarł?
Ile cieplejsza była ta ścieżka?
Odchodzisz? Odchodzisz?

Jak takie rozstanie
Mogło do mnie przyjść?

Kiedy spotkałem twojego faceta
Wiedziałem, że nie był dla ciebie tym jedynym
Dlaczego spotykasz się z takim facetem?
Ja przynajmniej lepiej bym cię traktował

Wróć wróć
Bardziej się postaram
Nie sprawię, że będziesz żałować

#

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...