Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 28 grudnia 2012

Mystic White - Mermaid princess 2012


Mystic White - Syrenka księżniczka

To pierwszy raz, kiedy poczułam, że zatrzymał się czas
Nie ma powodu, myślę, że jestem zakochana

Jeśli to nie ty, nic nie widzę ooch chłopcze
Jeden krok więcej och przyjdź do mnie

Kiedy myślę o tobie wiele razy dziennie, bezwiednie, miłość miłość miłość
Chociaż nie mogę tego powiedzieć i nie ma czasu, jeśli tylko mam ciebie (w porządku)

Ja wiem, że wiesz Kochaj mnie
Wiesz, że ja wiem, pocałuj mnie

Kiedy minie dzisiejszy dzień, to koniec

#Smutny dzisiejszy wieczór! Och przyjdź do mnie, przyjdź do mnie
Przyjdź dzisiaj wieczorem! Och spójrz na mnie zanim skończy się ta noc

##Jak smutna syrenka księżniczka, och nie mogę nawet mówić
Zanim stanę się falami, przyjdź pocałuj mnie

###Och och pocałuj mnie och pocałuj mnie
Och och pocałuj mnie och pocałuj pocałuj mnie

Myślę, że głęboko się w tobie zakochałam
Miłość jest magią - myślę, że jestem pod wpływem zaklęcia

Jeśli nie to, to nikt nie może mnie ocalić chłopcze
Szybko, pospiesz się, przyjdź do mnie

Tej nocy jestem całkiem sama, są słowa, których nie mogłam ci powiedzieć
W tym zimnym pokoju, czekam na twój telefon
Nie masz taktu i nawet nie wiesz, że spalam się, czekając (hej)

Ja wiem, że wiesz, kochaj mnie
Wiesz, że ja wiem, pocałuj mnie

Kiedy nadejdzie jutro, to koniec

#
##
###

Kochaj mnie, przyjdź do mnie
Powiedz, kochaj mnie, kochaj mnie
Chodź ze mną chłopcze

#
##
###

angielskie tłumaczenie pop!gasa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...