Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 28 grudnia 2012

Infinite Flow feat. Tablo & JW - Rainbow 2006

Fabuła piosenki: dwoje przyjaciół (albo jeden z tej dwójki) byli w sobie zakochani od gimnazjum. Jeden z nich z powodu presji społeczeństwa żeni się. Ta piosenka opowiada punkt widzenia przyjaciela, który został opuszczony.


Infinite Flow feat. Tablo & JW - Tęcza 

Chciałem dobrze żyć 
Jak...staliśmy się tacy? 

To niebezpieczne miasto zwane społeczeństwem 
To nie było dawno kiedy uniosłem moje stopy 
Jazda bullet train* 
Nazywana elitarnym kursem 
Byłem bez przeszkód na drodze 
Po przejściu tej drogi, rozsądnie
Znalazłem odpowiednią, wykształconą dziewczynę 
I bezmyślnie
Po przyjaźni, zaręczynach i nawet przygotowaniu się do małżeństwa 
Przyszły obawy o mojego przyjaciela

Patrząc wstecz na minione dni
To już 14 lat 
Ten facet od gimnazjum 
Był pierwszy w klasie, najlepszy w bójkach
Zawsze miał monopol na
Popularność wśród dziewczyn w szkole 
Zawsze w klasie tego faceta, pozostawałem taki sam 
Ani wtedy ani dzisiaj 
Nie ważne gdzie wciąż jestem, samotnik, tchórz
Kiedyś zawsze mnie broniłeś 
Oddałeś tej dziewczynie moje miejsce przy tobie

#Prawo do żalu/urazy 
Z uczuciami, które utraciłem i wyrzuciłem 
Uczucia, które wyrzucam z widoku świata 
Tylko stają się większe w moim sercu 
Uczucie, którego nie mogę wyłączyć
Co powinienem zrobić? 

Po dzisiejszej nocy jesteś jej 
Z tym drinkiem uchwyćmy nasze stare wspomnienia 
Jedyna rzecz, którą teraz mogę dla ciebie zrobić 
To powiedzenie jednej frazy
"Bądź szczęśliwy" 
Oglądanie się za siebie nie było konieczne 
Potrzebowanie i błaganie 
To było tylko złudzenie, które wyszło z moich ust, kiedy mówiłem
Jedyna prawdziwa rzecz w moim życiu to ty 

Moje emocje stają się namiętne z każdym drinkiem 
Jest pusto, ciemno w mojej głowie 
Mój cel to zupełne zapomnienie ciebie
Ale nie zostawiaj mnie dzisiaj wieczorem 
Chociaż ty mnie też dzisiaj nie dręcz
Ile jeszcze muszę wypić, żeby cię zapomnieć? 
Jutro, prawdziwy ja już dłużej nie będzie istniał 
Ale nigdy nie waż się zmieniać 

#

Dalej, dalej, co powinienem zrobić? 
(Po drugiej stronie tęczy) 
Dalej, dalej, gdzie powinienem pójść?
(Po drugiej stronie tęczy) 
Dalej, dalej, co powinienem zrobić?
(Po drugiej stronie tęczy)
Dalej, dalej, gdzie powinienem pójść?
(Po drugiej stronie tęczy)

Zanim się zorientowałem, północ zaczęła ustępować świtowi
Upijając się ze sobą 
Ty i ja, jakbyśmy nie mieli nic innego do zrobienia  
Opieramy się na swoich ciepłych klatkach piersiowych
Jak coś nazywane miłością
Może być takie szczere? Uczynić mnie takim spragnionym?
Jestem przeklęty 
Dotknąłem miłości, która nigdy nie może mieć miejsca
Oddaj mi moje serce

Chociaż to może być ostatni raz
Obejmuję cię
A moje łzy wymawiają  moje myśli
Trzymam twoje drżące dłonie 
I z pocałunkiem chwytam się końca dzisiejszego wieczoru

x14
W następnym świecie, naródźmy się w lepszym świecie
Jestem szczęśliwy

* japoński pociąg rozwijający prędkość ponad 200 km na godzinę 

angielskie tłumaczenie yeeun2grace

3 komentarze:

  1. Twe poświęcenie jest wielkie, dzięki wielkie za to tłumaczenie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. pieśń mocna... i muzycznie i tekstowo
    I'm in love! <3
    aczkolwiek smutna to miłość... :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Piosenkę słyszałam już wcześniej i jakoś tak się złożyło, że dopiero teraz ją przetłumaczyłam :) ale muszę przyznać, że moje zdziwienie było spore, a poświęcenie nie było aż tak wielkie :)

    OdpowiedzUsuń

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...