Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 28 grudnia 2012

MBLAQ - Winter rain 2012 (King of dramas OST)


MBLAQ - Zimowy deszcz

Osoba, która sprawiła, że żyję na tym świecie
Przeżywam swoje dni dla ciebie
Nie odchodź, nie puszczaj mojej dłoni
Ponieważ jesteś moją miłością

#Nie opuszczaj mojego boku
Proszę cię, proszę, mojego boku
Nie wydaje mi się, że nie mogę cię zapomnieć, nawet jeśli umrę
Nie opuszczaj mojego boku

Tęsknię i tęsknię za tobą, ale jeszcze raz za tobą tęsknię
Prz moim boku bez jednego słowa się do mnie uśmiechałaś

Potrzebuję cię - moje życie bez ciebie jest bardziej niespokojne niż popołudniowe słońce
Moje życie bez ciebie jest bardziej nerwowe jak bezrobotna osoba, która pilnie potrzebuje pieniędzy
Muszę wyrzucić [wiele] rzeczy, żeby zyskać jedną rzecz
Muszę to zrobić, żeby zyskać miłość
Moje szczęście to ty, moje niebo to ty

##Kiedy pada deszcz i ukrywa moje łzy
Czy w deszczu ciągle będę o tobie myślał?
Otrę swoje łzy i chwycę twoją dłoń
Ponieważ dla mnie, jesteś moim niebem

Płyną łzy i dlaczego nie mogę spać, i dlaczego myślę o tobie cały dzień?
Ale nie mogę się do ciebie zbliżyć i tylko błąkam się naokoło ciebie w bólu

Wstrząsnęłaś moim spokojnym sercem
Kiedy buntowałem się jak dorastający chłopiec, poznałem cię
Byłem do niczego, ale zmieniłem się, więc proszę, zawsze uśmiechaj się przy moim boku
Kiedy walczę, chroń mnie przy moim boku - powiedz mi dziecinko, spraw, że wzlecę
Żebym mógł latać wysoko na niebie

##

Nie odchodź, nie odchodź, proszę
Ciągle płyną łzy, też to wiesz
Ponieważ jesteś moją miłością, nie odchodź

#

Muszę wyrzucić [wiele] rzeczy, żeby zyskać jedną rzecz
Muszę to zrobić, żeby zyskać miłość
Moje szczęście to ty, moje niebo to ty

Moje szczęście to ty, moje niebo to ty

##

angielskie tłumaczenie pop!gasa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...