Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 17 listopada 2012

Hyorin, Park Jiyeon, Ailee (HershE) - Superstar 2012 (Dream High 2 OST)


Hyorin, Park Jiyeon, Ailee - Superstar (Super gwiazda)

#Wiem, że będziesz super gwiazdą
Więc nie martw się gdzie jesteś i
Krzyczę twoje imię, które
Wszyscy znamy i kochamy
Wiem, że będziesz super gwiazdą
Więc nie zapomnij gdzie jesteś i
W twoich seksownych oczach
Wszyscy się zakochujemy

Moje walące i bijące serce szaleje, wydaje się, że wybuchnie
Przeprowadzam rytm prze moje ciało
Szaleje na punkcie seksownych ust, fascynujących ust
Teraz jestem dziewczyną, która nie może ci uciec

#

Wszyscy noszą te same ubrania, wszyscy trzymają tą samą dłoń
Powiązani w rytmie, zaszalejcie w moim tańcu
Nasza popularność jest teraz na szczycie
Ludzie skupiają na mnie swoje spojrzenia
Od teraz moje serce drży razem z ruchem mojego ciała
Patrząc na moje serce, które otwiera się pod moim spojrzeniem

Jakbym doświadczyła gorącego szoku elektrycznego, jakby koniuszki moich palców się radowały
Teraz nie mogę ukryć tego serca

Szaleje na punkcie seksownych ust, fascynujących ust
Teraz jestem dziewczyną, która nie może ci uciec

# x2

angielskie tłumaczenie dramahaven.com



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...