Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 29 października 2012

Younique Unit - Maxstep 2012


Younique Unit - MAXSTEP
tytuł można przetłumaczyć jako maksymalny krok albo silny krok, przynajmniej coś w tym stylu

Ah-ha prowokujesz mnie? Góra i dół!
Wniosłeś to jeden poziom wyżej, krzycz!
Racja! (MAXSTEP x4)

Cały świat drży drży drży widząc mój wyjątkowy/nadzwyczajny wygląd
Mój ryk rozbrzmiewa w cichej atmosferze
Jeśli się zawahałem, nie mogę nawet od tego uciec
Zniszczony, odrzucony, tylko najlepsi z najlepszych przetrwają

Ręce w górę!
Powitaj i wysławiaj mnie, nie powstrzymuj mnie, doświadcz najlepszą scenę
Warcz w górę!
Im bardziej mnie odrzucasz, tym głębiej możesz przeze mnie, absolutny ty!

Rock! Pozwól mi się przejechać, zmień to na jazdę
Nie bój się, teraz twój sen stanie się rzeczywistością, wyzwanie, które dzisiaj jest krok bliżej niż wczoraj
MAX do najlepszego, MAX do najlepszego (MAXSTEP x4)

Ah-ha mamy cel! Rozwijaj się i rozwijaj bez zatrzymywania się, do końca otwartego świata (chodźmy!)
Do kiedy masz zamiar łapać się w pułapki zrobione dla dzieci, zostaniesz złapany/oszukany? Jeśli to, to czy zniesiesz to? (MAXSTEP x2)

Zapominasz co chcesz powiedzieć i drżysz drżysz, kiedy widzisz mój szokujący wygląd
Tylko twoje wdzięczne imię rozbrzmiewa na świecie

Jeśli się zawahałem, nie mogę nawet od tego uciec
Zniszczony, odrzucony, tylko najlepsi z najlepszych przetrwają

#Ręce w górę!
Powitaj i wysławiaj mnie, nie powstrzymuj mnie, doświadcz najlepszą scenę
Warcz w górę!
Im bardziej mnie odrzucasz, tym głębiej możesz przeze mnie, absolutny ty
Krzycz! Krzycz!

Ręce w górę!
Powitaj i wysławiaj mnie, nie powstrzymuj mnie, doświadcz najlepszą scenę
Warcz w górę!
Im bardziej mnie odrzucasz, tym głębiej możesz przeze mnie, absolutny ty
Krzycz! Krzycz!
To specjalista H.Y.!

Dla ciebie pierwszego otworzyłem dla ciebie brutalną/szorstką i niebezpieczną, moje wyzwanie
To żadna zabawa jeśli po prostu wszystko dostaniesz
Dowiesz się dopiero jak pokonasz kilka gór
Poczujemy wiatr, który wieje tylko na szczycie? Zabawimy się?

(MAXSTEP x4)

# x2

angielskie tłumaczenie emilie&saphira@exok-trans

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...