Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 29 października 2012

Miss A - No mercy 2012


Miss A - Bez litości

Skoro udawałam, że nie wiem i po prostu dałam sobie z tym spokój
Wydaje ci się, że mnie oszukujesz
Skoro normalnie ci się oddałam
Wydaje ci się, że jestem miła

Już nie mogę tego znieść
Chcę wrócić do bycia sobą
Nie chcę dawać miłości i nie otrzymywać miłości w zamian nie nie nie

#Bez litości, czy odejdziesz daleko?
Żebym mogła wieść lepsze życie bez ciebie?
Bez litości bez litości

Skoro codziennie na ciebie patrzyłam
Wydaje ci się, że moje oczy patrzą tylko na ciebie
Skoro śmiałam się z twoich słów
Wydaje ci się, że nigdy się nie złoszczę

Już nie mogę tego dusić w sobie, chcę przestać
Nie mogę żyć na twój sposób
Nienawidzę cię za to, że źle mnie traktowałeś, kiedy ja traktowałam cię tak dobrze

#

Bez litości, nie mogę tak żyć
Bez litości, nie szukaj mnie, nawet jeśli o mnie myślisz

Pewnie mnie takiej nie zrozumiesz mnie
Ale ponieważ wiem, będę otrzymywać tylko blizny, żegnaj

#


Bez litości, nie mogę tak żyć
Bez litości, nie szukaj mnie, nawet jeśli o mnie myślisz

angielskie tłumaczenie pop!gasa


1 komentarz:

  1. uwielbiam tą piosenkę, okazuje się, że tekst też :)
    Miss A jak zawsze klasa ^^

    OdpowiedzUsuń

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...