Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 5 lipca 2012

Trouble Maker - The words I don't want/hate to hear 2011 tłumaczenie


Trouble Maker - Słowa, których nie chcę słyszeć

Wybacz mi tylko dzisiaj
Wytrzymaj ze mną jak zawsze to robisz
Kiedy tylko się zdenerwujesz
Kiedy tylko to robisz
Naprawdę przepraszam

Kiedy tylko mi to robisz
Nie wiesz, że coraz bardziej się od siebie oddalamy
Nie płacz już mając taką smutną minę
Nigdy się tak nie zakocham, nigdy

#Używasz wymówek, których najbardziej nienawidzę
Osoba taka jak ty
Jest kimś kogo nigdy nie powinnam/ienem był spotkać
Nigdy się nie dzieje, nigdy miłość

Nie znasz mnie jeszcze?
Jak bardzo cię kocham
Jesteś dla mnie jedyna, jesteś dla mnie wystarczająca
Jeśli dasz mi jeszcze jedną szansę

Za każdym razem oszukujesz mnie tymi samymi słowami
Za każdym razem zaciskasz moje serce
Już do siebie nie pasujemy
Nie chcę już płakać, nie

#

Nie chcę cię stracić
Wiem, że to jedyne co mogę powiedzieć
Znowu mówisz rzeczy, których najbardziej nienawidzę słyszeć

#

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...