Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 5 lipca 2012

Trouble Maker - Don't you mind/Amurut 2011 tłumaczenie


Trouble Maker - Nie przeszkadza ci

Nie - każdy myślał, że znowu się z tobą spotykam
Yeah - jest tak samo, ale ty jesteś tylko przy mnie
Jakby nic się nie stało, tak jak przedtem, delikatnie - yeah
Podchodzisz do mnie, przytulasz mnie i mówisz, że za mną tęskniłaś

#Czy możesz żyć beze mnie?
Nie tęskniłaś za mną?
Nawet jeśli na mnie wpadniesz, nie przeszkadza ci?
Wspomnienia, które razem stworzyliśmy znowu mnie męczą
Nawet jeśli taki jestem, nie  przeszkadza ci?

Znowu cię przytulam dziecinko i całuję cię dziecinko
Tak jak kiedyś to robiliśmy moja dziecinko
Chcę cię tak przytulić i znowu ci powiedzieć
Och moja dziecinko, wiesz co mam na myśli

Ej JS nie wiesz, że - to tylko sen
Yeah - tak jak w tym śnie, chcę cię znowu spotkać

#

Już wiem, że to koniec
Proszę wróć do mnie dziecinko

Yeah, nie przeszkadza ci?

# x2

Nie przeszkadza ci?

angielskie tłumaczenie pop!gasa




posłuchaj piosenki klik

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...