Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

czwartek, 5 lipca 2012

Kim Wwan Sun & Yong Jun Hyung - Be quiet 2011 tłumaczenie


Kim Wan Sun & Yong Jun Hyung - Bądź cicho


(Bądź cicho siii x7)
Bądź cicho x4
(Bądź cicho x3)

Dlaczego tak dużo mówisz?
Nawet ptaki za oknem mówią (bądź cicho sii och bądź cicho)
Mówisz o tak wielu rzeczach
Nie jestem miłą osobą (bądź cicho sii och bądź cicho)
Ty, tylko twoja rzecz - zabierz swoje ręce z innych rzeczy
Dam ci trzy szanse, nie więcej
Ej stop! Mówić to bla bla bla
Jeśli nie, przeminiesz jak wiatr

Bądź cicho x4
(Bądź cicho x3)

#Bądź cicho, och proszę puść mnie
Czego ode mnie chcesz?
Nic ode mnie nie dostaniesz
Bądź bądź bądź bądź cicho

Och proszę puść mnie
Czego ode mnie chcesz?
Nic ode mnie nie dostaniesz

Bądź bądź bądź bądź cicho

Witam Joker na ścieżce
Nawet jeśli nie ujadasz, świat jest już wystarczająco głośny
(W ogniu) Palisz się, teraz jest już za późno na dobre zakończenie, he?
Ci, którzy nie mogę wydusić przede mną słowa zawsze są kłopotliwi
Dalej tak rób a nie zrobisz nawet dziesięciu kroków i poranisz sobie stopy
Nawet jeśli później będziesz żałować, pociąg już odjechał
Nie będziesz w stanie przez całą noc nawet zmrużyć oka, obwiniaj swoje impulsywne usta
Jeśli pragniesz uwagi, w tej chwili źle to robisz
(Uderzenie) Pomyśl o tym, skończyły się te trzy szanse

Bądź cicho x4
(Bądź cicho x3)

#Powtórzenie

Uciekaj, nie oglądaj się
Uciekaj, nie oglądaj się
Lepiej ode mnie uciekaj
Zanim wybuchnę jak bomba
Odejdź daleko zanim stanie się katastrofa

Bądź cicho x4
(Bądź cicho x3)

#Powtórzenie

angielskie tłumaczenie infotaip

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...