Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 10 lipca 2012

Super Junior - Now 2012 tłumaczenie


Super Junior - Teraz


Na górze moje spoconego czoła są twoje migoczące oczy
Twój uśmiech lśni jaśniej niż słońce świecące przez chmury

Liczyłem na palcach i czekałem gorliwie
Co tam! Wiatr wieje i woła na
Te wspomnienia są gorętsze niż wstające słońce, które spala ciebie i mnie i wszystkich nas

Teraz jest czas, żeby latać, chwyć moją dłoń
Teraz jest czas, żeby latać, rozłóż swoje skrzydła i leć do nieba
To czas, żeby wysoko latać, nie ma czasu na wahanie się
Teraz teraz jest czas, żeby latać, zapomnij o jutrze
Teraz jest czas, żeby latać, wymarz wszystkie bolączki dnia wczorajszego
Nasze własne letnie dni, nadciągamy

Imię napisane na czas zamku z piasku zmywają i wymazują fale
Obejmuję morze, które łaskocze moje białe stopy

Rozłóż ramiona, zmęczony przez męczące dni
Haha, moje rozszerzone serce jest jak beatbox
Moje kroki są lżejsze niż pióro, razem wskoczmy w ten duży świat, dalej!

Teraz jest czas, żeby latać, chwyć moją dłoń
Teraz jest czas, żeby latać, rozłóż swoje nogi i mocno skacz
To czas, żeby wysoko latać, możemy to zrobić jeśli jesteśmy razem
Teraz teraz jest czas, żeby latać, elektryzująca przygoda
Teraz jest czas, żeby latać, nie ma nic, czego nie możemy zrobić
Niebieski ocean, nadciągamy!

Kiedy nadchodzi ciemność, otwórz swoje uszy
Posłuchaj piosenki tamtych fal
To serenada dla ciebie

Teraz jest czas, żeby latać, chwyć moją dłoń
Teraz jest czas, żeby latać, rozłóż swoje skrzydła i leć do nieba
To czas, żeby wysoko latać, nie ma czasu na wahanie się
Teraz teraz jest czas, żeby latać, elektryzująca przygoda
Teraz jest czas, żeby latać, nie ma nic, czego nie możemy zrobić
Niebieski ocean, nadciągamy!

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...