Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 10 lipca 2012

Super Junior - Rockstar 2012 tłumaczenie


Super Junior - Gwiazda rocka


Głośna muzyka sprawia, że chwytam swoją głowę i potrząsam mną potrząsam mną
Potrząśnij potrząśnij potrząśnij moją głową

Pod migającymi światłami, łapię koniec nocy i gram
Biegnę biegnę dzisiaj znowu biegnę

#Wszyscy szaleją na punkcie muzyki, wszędzie w radiu
Na jedno moje słowo, każdy podążą za mną gdziekolwiek pójdę
Każdy wysoko krzyczy, nisko krzyczy, dzisiaj tylko chodź ze mną
Jednym westchnieniem, wszystko wymieć

##O mój Boże, jestem taki gorący
Dalej DJ podkręć to
Dalej DJ podkręć to
Dalej DJ zabawmy się

x2
###Jestem gwiazdą rocka x4
Jestem gwiazdą rocka gwiazdą gwiazdą gwiazdą
Gwiazdą rocka

Dziewczyno jestem gwiazdą rocka, nie mam dobrej osobowości
Jestem wrażliwy, więc jeśli mnie dotkniesz, wyjdę z siebie*
Yeah jestem gwiazdą rocka, ostro gramy, nie będę tego drugi raz powtarzam, rusz się
Teraz rusz się

#
##
###

Cóż, mam zamiar to rozwalić
Yeah mam zamiar to rozwalić
Weź głęboki oddech i jeszcze raz rozwal to

Dalej DJ podkręć to
Dalej DJ podkręć to
Dalej DJ zabawmy się

###

*nie jestem pewna czy jest dobrze

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...