Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

wtorek, 10 lipca 2012

Super Junior - Daydream 2012 tłumaczenie


Super Junior - Sen na jawie


Zatykam uszy i słucham cię
Zasłaniam oczy i maluję cię
Ale ty odpłynęłaś, przeszłaś obok
W moich wspomnieniach, dlatego nie mogę cię nawet złapać

# Ociągam się (ociągam się) ociągam się (ociągam się)
Wspomnienia o miłości bawią się ze mną
Nie mogę uwierzyć, że to się tak skończyło
Tylko z tym, wszystkie te obietnice.. jak, jak?

Wstrzymuję oddech i wdycham cię
Kręcę moje pięści i głaszczę cię
Ale ty odpłynęłaś, przeszłaś obok
W moich wspomnieniach, których nawet nie mogę już mieć

#

Chociaż to boli, chociaż będę cierpiał, mogę żyć tylko z tobą
Życie bez ciebie jest dla mnie jak śmierć
Nie mogę zrobić kroku do przodu ani się cofnąć, więc co zrobię?

Ociągam się

Dotarłem do końca (od dnia kiedy mnie zostawiłaś)
Dotarłem do końca (od dnia, kiedy mnie wyrzuciłaś)
Od dnia kiedy mnie zostawiłaś, po trochu upadam
Jeszcze jeden raz, jeszcze jeden raz
Nie mogę uwierzyć, że to się tak skończyło
Tylko z tym, wszystkie te obietnice.. jak, jak?

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...