Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 21 lipca 2012

BEAST - Beautiful night/It's a beautiful night 2012 tłumaczenie

Nie wiem jak Wy, ale ja czekałam na tą piosenkę. Wprawdzie Midnight odrobinę bardziej mi się podoba, ale ta też jest fajna. Może nie powaliła mnie na kolana, ale ma bardzo chwytliwy refren i MV jest niezaprzeczalnie kolorowy. Chłopcy totalnie zmienili swój image i chyba mi się podoba, szczególnie szaleństwo z włosami :)


BEAST - Piękna noc/To jest piękna noc

#To mruga gwiazda, piękna noc
Mam nadzieję, że ta noc będzie wiecznie trwać, chwyć moją dłoń
Niebieski księżyc czyni tą noc piękną
Idź ze mną przez niebo

##Jestem twój - tylko ty sprawiasz, że moje serce galopuje - jestem poza kontrolą
Jestem twój, nikt nikt nie może zająć twojego miejsca
Doprowadzasz mnie do szaleństwa

Prawa i lewa, wstrząsasz mną w tą dyskotekową noc
Od góry do dołu, od przodu do tyłu, przewracasz moje serce na drugą stronę
Jesteś jak wata cukrowa, nigdy mi się nie znudzisz
Zanim ta noc całkiem się skończy, kochajmy się całą noc

Ciągle tak naprawdę nie znam miłości - chwila, w której po raz pierwszy cię zobaczyłem
Czułem silną falę przelewającą się przeze mnie
Moczącą moje serce do najgłębszych zakątków och och och och dziewczyno

#
##

Coś dobrego, nic lepszego
Jak karta kredytowa bez limitu
Bezsilnie się w tobie zakochałem, ale to uczucie nie jest takie złe dziewczyno
Na jeden znak, wejdę w ciebie bez twojej wiedzy
Będziesz ciągle o mnie myśleć, spotkajmy się w naszych snach, czekam na ciebie

Ciągle tak naprawdę nie znam miłości
Kiedy tylko stoję przed tobą
Czuję silną falę przelewającą się przeze mnie
Moczącą moje serce do najgłębszych zakątków och och och och dziewczyno

#
##

Chcę cię tylko kochać przez całą długą
Chcę dzisiaj zasnąć w twoich ramionach

##
#

To mruga gwiazda, piękna noc

angielskie tłumaczenie pop!gasa

4 komentarze:

  1. nigdy nie byłam jakąś wielką fanką B2STów, ale ta piosenka jest naprawdę fajna :D
    i co do kolorków i fryur mam tylko dwa "ale"
    - porośniętym glonem blondom mówimy NIE!
    - jak i zresztą przyklapniętym bobom! Kolor ekstra, ale ta priczioska... -___-`

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja się dopiero dzisiaj obudziłam w kwestii tej zajebiaszczej piosenki :D
    Kurczaki jak ona mi się podoba :D
    Co do MV to oczywiście ekstra- siła koloru :) Tak rzeczywiście , włosy mają ekstra :D

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, prawie non stop w głowie siedzi mi refren tej piosenki... chwytliwa ;) pozdrawiam (chiara288.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...