Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 21 lipca 2012

BEAST - Dream girl 2012 tłumaczenie


BEAST - Wyśniona dziewczyna

Przyszłaś do mnie jak sen -
Szczęście jak ze snu, słodkie jak miód
Opętałaś mnie (kiedy byliśmy razem), zawsze byłem zdenerwowany

Boję się, że jeśli się obudzę wszystko zniknie sprzed moich oczu
Moje serce było niespokojne i cały ten czas byłem zdenerwowany

#To boli, ponieważ cię mam, moja wyśniona dziewczyno
Każdego dnia i nocy, bez konkretnego czasu czy miejsca
Jesteś jak cierń (i przychodzisz w moje ramiona) chociaż wiem, będę przerażony

##Jesteś moją wyśnioną dziewczyną i nie mogę przestać
Bardziej i bardziej, bardziej i bardziej się w tobie zakochuję dziecinko

Czuję, że bardzo szybko stopnieję - jesteś gorętsza niż słońce
Twój zapach rozchodzi się po moim ciele jak trucizna - czy tym właśnie jest uzależnienie?

Nie mogę ci uciec, nie mogę ci zaprzeczyć
Mam wrażenie jakbym został przez ciebie uwięziony

#
##

Dziewczyno jesteś taka hipnotyzująca, wstrząsasz mną tutaj i tam
Przede mną jesteś jak ostry kwiat, róża
Jesteś taka piękna, mam wrażenie, że ślepnę
Wiesz, że cię kocham, kocham cię
Wiesz, że zawsze będę z tobą

#
##

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...