Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

sobota, 14 lipca 2012

BEAST - Midnight 2012 tłumaczenie

Pierwsza piosenka promująca nową płytę BEAST - Midnight sun
Pełne audio pod tłumaczeniem


BEAST - Północ

A ty? Czy kiedykolwiek myślisz o mnie czasami?
W tą długą noc, znowu zamykam oczy
Kiedy myślę o tobie, nie mogę zasnąć

Jest szczególnie odrobinę dłuższa, ta noc bez ciebie
Staję się coraz smutniejszy z powodu dnia, kiedy pozwoliłem ci odejść
Zostaniesz pogrzebana, zostaniesz zapomniana
Kiedyś/pewnego dnia

#Bezsenna noc, tak smutno dzisiaj wieczorem
Ta noc, w którą nie mogę być bez ciebie
O północy aaa o północ
Kiedy myślę o tobie nie mogę pójść spać o północy

##Ta noc, która znowu przyszła, taka smutno dzisiaj wieczorem
Tej nocy zmierzę się z tobą
O północy aaa północ
Nie ma cię tu, więc nie mogę iść spać o północy

Szybciej niż mrugnięcie okiem, miłość przyszła do mnie
Potem mnie opuściła - nie możesz mi tego robić
Wystarczy, już wystarczy - przestań mnie tak bardzo ranić
Ta noc nie jest końcem z powodu tego ciągłego przywiązania

Nie chcę mówić o tym, co minęło, ale
Chyba naprawdę bardzo cię lubiłem
Ciągle o tobie myślę, ciągle bardziej za tobą tęsknię
Kiedy mija czas

#
##

Mrugające małe gwiazdy, proszę pocieszcie mnie
Bez miejsce, gdzie można się oprzeć, załamuję się w tą noc

Mrugające małe gwiazdy, proszę pocieszcie mnie
Bez miejsce, gdzie można się oprzeć, załamuję się

Noce liczenia gwiazd, mijają pory roku i noce też się zmieniają
Ale to ciągle ta sama bezsenna noc

##

angielskie tłumaczenie pop!gasa

1 komentarz:

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...