Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 11 czerwca 2012

BEAST - Hateful person 2012 tłumaczenie (Big OST)

Jak pierwszy raz usłyszałam tą piosenkę, to gdzieś w okolicy refrenu natychmiast przyszło mi do głowy skojarzenie z SHINee Stand by me do OST Boys Before Flowers.


BEAST - Nienawistna osoba

Dzisiaj znowu dzień minął mi na kręceniu się naokoło ciebie jak zegar
Jutro także mój dzień będzie wypełniony fantazjami o tobie

#Taka nienawistna osoba, nie znasz mojego serca?
Jak to możliwe, że masz taką śliczną twarz i jesteś tępa jak niedźwiedź?


##Jeszcze troszkę, jeszcze troszeczkę, gdybyś odrobinę bardziej znała moje serce
Dzisiaj znowu, opowiem ci o każdej cząstce mojego serca

Moje drżące serce dziwnie się na ciebie patrzy i szybko bije
Moje zimne oczy roztapiają się jak śnieg i podążają za tobą

#Powtórzenie

###Jeszcze odrobinę, jeszcze odrobinę, jeśli zbliżyłaś się do mojego serca
Każdą część mojego serca, każdą część mojego serca dam ci

##Powtórzenie
###Powtórzenie

Och dobry dobry dzień, och dobry dobry dzień, och szczęśliwy dzień
Och dobry dobry dzień, och dobry dobry dzień, och szczęśliwy dzień

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...