Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

niedziela, 10 czerwca 2012

Yesung - Her over flowers 2012 tłumaczenie (I do I do OST)


Yesung (Super Junior) - Ona ponad kwiaty

Kocham cię, moja miłości - wszystko ci dam och moja miłości
Będę dla ciebie świecił jaśniej niż gwiazdy na niebie

Jesteś niesamowita, wszytko w tobie jest idealne
Jesteś jak pojedyncza róża, która nie może być z nikim innym porównana
Jesteś piękniejsza niż kwiat
Twój zapach jest lepszy niż zapach bzu/lilii
Kiedy mnie mijasz twoje włosy tak ładnie pachną

Powoli się do mnie zbliż, roztop moje serce

#Kocham cię, moja miłości - wszystko ci dam och moja miłości
Będę dla ciebie świecił jaśniej niż gwiazdy na niebie
Jesteś piękniejsza niż kwiat, jesteś oślepiająca
Jestem w niej zakochany, która jest ponad kwiaty

Popatrz, nie patrz nigdzie indziej
Nie miej nikogo oprócz mnie w swoich oczach
Czy szybciej do mnie przyjdziesz? Moje serce płonie

#Powtórzenie

Kocham cię, moja miłości - wszystko ci dam och moja miłości
Będę dla ciebie świecił jaśniej niż gwiazdy na niebie
Jesteś słonecznikiem, który patrzy tylko na ciebie
Jesteś czerwoną różą, jesteś sensem mojego życia
Kocham cię

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...