Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

poniedziałek, 11 czerwca 2012

Block B - Burn out 2012 (Ghost OST)


Block B - Wypalać się

Wypalony (wypalony) moje złamane serce
Wypalony (wypalony) moje serce płacze
Wypalony (wypalony) rozpoczęła się walka
Czas już się kończył, rzuć kości

Nie chcę tego zatrzymać, sprawię, że to zostawisz
Sprawię, że zostawisz, sprawię, że zostawisz zostawisz zostawisz
Nie chcę tego zatrzymać, sprawię, że to zostawisz
Sprawię, że zostawisz, sprawię, że zostawisz zostawisz zostawisz

Ukryty głos, włącza się z przodu i z tyłu
Popsute oczy zatrzymały się na tym miejscu
Zamaskowane kłamstwa i przyszpilone prawdy
Staną się kłamstwami, których nie będzie można cofnąć

Nie mogę oddychać, dlaczego i jak przyszedłem w to miejsce?
Nie wiem dlaczego - dlaczego zawracam
Nie mogę łatwo zasnąć, moje oczy otwierają się z gniewu
To nie tak, że świat mnie odrzucił, po prostu tego nie wybrałem - skończyłem

#Na moim sercu wypaliły się bolesne blizny
Proszę, powiedz mi gdzie jestem
Słowa, które wypełniają moja zranione serce
Teraz wyrzuciły mnie w świat
Moje serce ściera się z zatrzymanym czasem
Proszę, powiedz mi kim jestem
Przeznaczenie, którego nie można cofnąć
Teraz wyrzuciło mnie w świat

Nie chcę tego zatrzymać, sprawię, że to zostawisz
Sprawię, że zostawisz, sprawię, że zostawisz zostawisz zostawisz

Trudne ruchy ciała, roztrzaskana pamięć
Miejsce, w którym zatrzymały się poskręcane dłonie
Ukryte kłamstwa i ozdobna hipokryzja
Bezpowrotnie wyrosną tak, jak chcą

Całkiem sam idę na swoich nogach i chociaż upadnę, znowu się podniosę
Moje serce szybciej bije, a źrenice moich oczu zmniejszyły się

Ściągam zbroję, którą założyłem kiedy winiłem świat
Jedyne towarzystwo, które dało mi życie to samotność - niewątpliwie

#

Świeć na czubek mojej stopy, zatrzymaj ten smutek
Zniknie ostatni oddech
Co zrobisz, co zrobisz
Teraz mnie nie unikaj

#Powtórzenie

Do cna to wszytko wypaliłem, więc żal nie może tego połknąć
Złowrogo wszystko usunąłem, więc tęskne więzi nie mogą tego zaatakować

angielskie tłumaczenie pop!gasa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...