Losowy post

PRZENOSINY

UWAGA!

SZCZYPTA ORIENTU została przeniesiona na nowy adres - http://szczyptaorientu.wordpress.com/


Od tej chwili wszystkie nowe tłumaczenia będą zamieszczane JEDYNIE i WYŁĄCZNIE pod nowym adresem.
Znajdziecie tam też wszystkie do tej pory już zamieszczone (chwilowo jeszcze trwają prace nad ich edycją i dostosowaniem do nowej strony).
Jeśli chcecie skomentować jakąś piosenkę (do czego serdecznie zapraszam i doceniam) to proszę, róbcie to już pod nowym adresem

Jeśli jesteście naszymi obserwatorami, zapraszam do dodania naszego nowego adresu http://szczyptaorientu.wordpress.com/ do Waszej listy czytelniczej (jeśli jesteście użytkownikami bloggera, robicie to korzystając z przycisku DODAJ na głównym panelu sterowania)

piątek, 13 stycznia 2012

SHINee - Stand by me 2009 (Boys Before/Over Flowers OST)


SHINee - Stań przy mnie

#Stań przy moim boku, spójrz na mnie, mimo że nie znam jeszcze miłości
Stań przy moim boku, opiekuj się mną, mimo że wciąż jestem niezdarny w miłości

Staję się szczęśliwszy, im więcej na ciebie patrzę, orientuję się, że śpiewam
Nowy ja, który nagle chce kupić pojedynczą różę, jest fascynujący

Kiedy moje serce bardziej się do ciebie zbliża, świat staje się piękniejszy
Jeśli też czujesz podekscytowanie, proszę tylko poczekaj chwilę

##Razem stwórzmy miłość, sprawmy, że wiecznie się będziesz uśmiechać
Pełne twojego jasnego uśmiechu
Razem stwórzmy miłość, sprawmy, że wiecznie się będziesz uśmiechać
Teraz chwyć moją dłoń

#

Moje serce trzepocze im bardziej cię poznaje, ciągle się uśmiecham
Powinienem ostrożnie cię pocałować? Powinienem bardziej zbliżyć się do twojego serca?

Czy moje serce może być kochane? Ciągle jestem taki nieśmiały
Chociaż nie zrobiłem ani jednego kroku w twoją stronę, poczekaj na mnie

Razem stwórzmy miłość, sprawmy, że wiecznie się będziesz uśmiechać
Pełne twojego jasnego uśmiechu
Razem stwórzmy miłość, sprawmy, że wiecznie się będziesz uśmiechać
Teraz zacznę iść w twoim kierunku, stopniowo

Stań przy moim boku, spójrz na mnie, chce być bliżej ciebie
Stań przy moim boku, spójrz na mnie, chcę lepiej dla ciebie wyglądać

Na początku nie wiedziałem jak na kogoś patrzeć
Ciągle jeszcze nie znam swojego serca, ale wciąż cię kocham

##

Stań przy moim boku, spójrz na mnie, mimo że nie znam miłości
Stań przy moim boku, spójrz na mnie, ciągle czuję się niezdarny w miłości

angielskie tłumaczenie makikawaii

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

blog wraz ze wszystkimi postami został przeniesiony na adres http://szczyptaorientu.wordpress.com/, zapraszam do komentowania pod tym adresem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...